poniedziałek, 12 sierpnia 2013

nie mogłam się powstrzymać

Jak zapewne wiecie, mam słabość do ślicznych rzeczy, zwłaszcza takich, które kojarzą mi się z dalekim wschodem xD Gdy widzę coś 'kawaii'', z reguły musi się to znaleźć u mnie w domu. Ostatnio tak było z teczką w miśka, a teraz, co nowego? :)

Notesik z chińczyka za 2zł ^^



I... stojaczek na telefon xD Ze sklepu wszystko po 3zł, za tytułową cenę 3zł :)




Czasami na widok tych słodkich rzeczy mam aż ochotę ''rzygać tęczą'' xD Ale nie umiem się oprzeć, zwłaszcza jeśli kosztują grosze!

PS. Czy ktoś mi wytłumaczy dlaczego jakość zdjęć na bloggerze ostatnio strasznie spada? Zauważyłam to już w poprzedniej notce przy ładowaniu fotek...

24 komentarze:

  1. Fajny ten stojaczek, chyba sama sobie taki kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa, stojaczek przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciągle się do mnie uśmiecha przy komputerze xD

      Usuń
  3. kawaii x 2 *-*
    czemu w moim mieście nie ma chińczyka? ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja się nie dziwie, że je kupiłaś :D Są mega :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo Blogger się zbuntowal. -.- Spróbuj zapisywać zdjęcia w formacie PNG u mnie to nieco pomaga :* Aha! Twój stojaczek na telefon to najcudowniejsza rzecz jaką widziałam w ostatnich dniach!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie, blogger 'poprawia' nasze zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne te drobiazgi uwielbiam chińczyka i tanie prywatne sklepiki! Obserwujemy? Swietny post :) Zapraszam do siebie również :*

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe ten stojak to naprawdę świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  9. Stojaczek na telefon uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam notesik! :D z serduszkowym uśmieszkiem ! hahaha
    gdzie jakieś nowości Bibson? :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojj stojaczek jest cudny, tez taki chcę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. witaj moja imienniczko :)
    śliczne rzeczy i za takie grosze ;o

    ___________________
    http://pokochaj-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię kupować takie pierdółki xD

    OdpowiedzUsuń
  14. stojaczek jest fajny <333 sama mam słabość do takich rzeczy więc rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. też mam taką manie :D trochę niekorzystną dla mojego portfela :P

    OdpowiedzUsuń