niedziela, 23 czerwca 2013

teczuszka

Ostatnie dni mijają mi głównie pod znakiem nauki i stresów... T_T
Mam już dość, a jutro czeka mnie najgorszy egzamin, bo warunkowy, ze straszną kosą, która uwala 3/4 roku -_- Szczerze mówiąc pisanie tego samego po raz trzeci (raz rok temu, raz we wrześniu i teraz znowu) mnie poraża, uczę się jak szalona a i tak ciągle mam wrażenie, że za mało umiem :P Niestety ten egzamin to bardziej czysta loteria, bo nawet jak człowiek umie, to może nie zdać, bo nie jest słowo w słowo ;) Jakby nie można napisać po swojemu, zachowując sens wypowiedzi, tym bardziej, że to bełkotliwy przedmiot pełen regułek - zarządzanie zasobami ludzkimi... ahh rzygam już tym :p
Teraz mam chwilkę przerwy i wracam kuć znowu...
Aczkolwiek trzy egzaminy za mną i zdane wyjątkowo bardzo dobrze - jeden na piątkę i dwa na cztery plus, w sumie to ciężko było mi uwierzyć na początku, że mogę osiągnąć taki pułap ocenowy na studiach xD

Ale ten jutro mrozi krew w moich żyłach...

No nic, wczoraj byłam w Empiku i zaopatrzyłam się w promocji -50% w uroczą teczkę, którą zaraz Wam pokażę. Poczułam potrzebę napisania posta, to stwierdziłam, że na odstresowanie wstawię jakiś duperelek ^^ Ogólnie ostatnio promocja -50% podbiła serce moje i mojego chłopaka, zaopatrzyliśmy się w zegarek do sypialni, kubeczki niczym z Ikei do kuchni do picia kawy/czekolady, uroczą ściereczkę kuchenną w sówki i dzbanuszki :D Dozownik do oleju xD
A to wszystko po śmiesznych cenach które nie przekraczały 5zł, no, może zegarek kosztował 9 :D

Teczka natomiast kosztowała 4zł i jakie było moje zdziwienie, gdy rozpakowałam paczkę a tam dwie teczki. Wow, w życiu bym nie pomyślała, że w Empiku czeka mnie takie zaskoczenie, że kupując jedno mam dwa w środku, to raczej nie ich cecha xD




Jak widać teczka ma niezwykle intensywny kolor i niezwykle uroczy nadruk :D A w trudnych, uczelnianych chwilach powinna pocieszyć mnie nadrukowanym tekstem:




Choć wątpię, by jutro mnie pocieszyła! Póki ta sesja nie będzie za mną i w końcu nie odpocznę, to zwariuję, daję słowo! Już mi się śnią finanse przedsiębiorstw, badania marketingowe, zarządzanie projektami, a tu jeszcze to ZZL, egzamin z angielskiego i jeszcze 6 ankiet do wydzwonienia... T_T

Ale nie martwcie się, reszta studenckiego życia jest bardzo przyjemna. :P

Do napisania!

6 komentarzy:

  1. Teczka świetna, oby pomogła na uczelni :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna teczka, bardzo lubię te promocje w Empiku, zawsze się wtedy obkupię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też chyba zostałam już fanką tych promocji ^^

      Usuń
  3. BIBUUUU :ooooo jaka teczka!!! <3333333
    kupisz mi przy okazji jeśli jeszcze będzie ? *.*
    Dajesz radę na tych studiach ;d bo się tak łatwo nie poddasz :> i wiele osób trzyma za Ciebie kciuki haha a to też pomaga ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^^
      Jeśli niedługo będę w Focusie to zerknę czy są, ale zostały chyba tylko 2, a to było w zeszłym tygodniu :(

      Usuń