poniedziałek, 27 maja 2013

osławiona promocja w Rossmannie

Ach tak, tak, promocja Rossmanna -40% nie ominęła i mnie ;) Nie szalałam raczej, lubuję się w tańszych kosmetykach (studencka kieszeń i te sprawy... a po drugie, po prostu znalazłam tanie i dobre rzeczy).




1- lakier do paznokci Glamour Nails z Wibo 
2 - tusz do rzęs (jakaś nowość?) z Wibo
3 - szminka Kate Moss z Rimmella (odcień 05)


I to by było na tyle... :) Wartość chyba łącznie nie przekroczyła 20zł ^^ Tusz już używałam, szminkę też, a lakier zamierzam użyć na dniach. Swatche w Internecie wyglądają bardzo obiecująco :)

A Wy coś kupiłyście? :)

7 komentarzy:

  1. O jakie fajne opakowania tuszu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przez to opakowanie wpadł mi w oko :D

      Usuń
  2. Ja też się trochę obkupiłam, na dniach będzie post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam ta szminke z rimmela tylko tą z czerownej wersji jestem mega zadowolona :)

    Będę zaglądać częściej, bo masz interesujący blog, zapraszam do siebie, do obserwowania :)

    rudomii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szminka faktycznie jest bardzo fajna :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  4. Tymczasowo mam prywatny blog... więc jeśli chcesz go dalej odwiedzać to podaj mi swój adres e-mail a wyślę zaproszenie :)
    jusali8808@wp.pl

    OdpowiedzUsuń