poniedziałek, 20 maja 2013

niedzielny, rekreacyjny czas

Dzisiaj korzystając z cudownej, letniej, upalnej wręcz pogody wybrałam się z Krystianem do nowego miejsca na naszej mapce, które odkryłam przypadkowo... w Internecie. Tak tak, nie wiedziałam, że mamy takie miejsce w naszym mieście, co mnie miło zaskoczyło no i wybraliśmy się tam ;) Miejsce nosi nazwę Wagmostaw lub inaczej: Dolina Luizy i ma dość długą historię sięgającą XIX wieku. Kiedyś było tam kąpielisko miejskie, potem wszystko zarosło chaszczami, a w zeszłym roku miejsce zostało odrestaurowane ;)

Koniec gadania, sporo zdjęć:








 He, co za niekorzystne zdjęcie. Chyba coś mówiłam xD

 




Mam nadzieję, że jeszcze nie raz tam zawitamy w takie ładne popołudnie jak to :)

Mój dzień nie zakończył się dobrze z powodów uczelnianych, jednak patrząc na te zdjęcia humor mi się nieco poprawia...
Dobranoc!

8 komentarzy:

  1. też niedzielę spędziłam w sumie nad jeziorkiem, bo komunia odbywała się w takim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Właśnie się cieszę, że je ''odkryliśmy'' :) Co prawda daleko ale czasami można się przejechać :)

      Usuń
  3. ładna sukieneczka! :)
    pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń