poniedziałek, 1 kwietnia 2013

zimowe święta

Jak Wam minął pierwszy dzień świąt? Bo mi bardzo leniwie, spędziłam przy stole 7 godzin z rodzinką, ale nie jadłam zbyt dużo wbrew pozorom, z czego jestem zadowolona... jedynie uległam przepysznemu makowcowi i jadłam 3 czy 4 kawałki, na śniadanie powtórka - moja babcia robi przepyszne makowce :D Dzisiaj pozwoliłam sobie pospać do 11, a niedługo jadę z rodzicami do drugiej babci na świąteczny obiad no i... właściwie święta, święta i po świętach ;)





W tym roku nawet niespecjalnie czułam atmosferę Wielkiejnocy. Pogoda za oknem stale przypominała, że do wiosny jeszcze daleko. Jest mi przykro z tego powodu, że znowu sypie śnieg, nie ma słońca... nie wspomnę o tym, ile mam nowych rzeczy wiosennych do noszenia - chociażby buty, które nie sprawdzą się przy upałach, a właśnie przy wiośnie -_- Pogodo, zawodzisz mnie na całej linii!




Taa, witaj kwietniu... zimowy...
Wiem, że nie mamy na pogodę wpływu, tylko czemu jest na odwrót - to pogoda ma wpływ na nas?!

8 komentarzy:

  1. Według mnie 5,5 msc zimna i śniegu to zdecydowanie za dużo.
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie też ta pogoda już przesadziła -.-

      Usuń
  2. Ach jak ja Cię dobrze rozumiem. Mam tyle par wiosennych butów, fajne kurtki i ogólnie ubrania typowo wiosenne. To moja modowo ulubiona pora roku, a tu taka lipa. Pewnie od razu po zimie będzie upał i lato. Eh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie tak. Ale oby nie, oby chociaż z miesiąc takiej wiosny... :( Bo nie przeżyję moich wydatków wiosennych jeśli nie będę mogła ich założyć xD

      Usuń
    2. Mam to samo! Jak patrzę na moje wszystkie buty, to aż mnie ściska, że jeszcze nie mogę ich założyć, bo śnieg i mrozy :C

      Usuń
    3. Jest nas coraz więcej! Mam DOŚĆ KOZAKÓW!!!

      Usuń
  3. podobno jeszcze 10 dni tej zimy, odliczam dni! :D

    OdpowiedzUsuń