poniedziałek, 15 kwietnia 2013

wiosna! (instagram)

Ach, tak, w końcu czuć WIOSNĘ! Prawdziwą, piękną i cieplutką. Dzisiaj było na tyle gorąco, tak, GORĄCO, że czułam po dłuższym czasie, jak słońce próbuje przysmażyć moją twarz, ale przezornie blokuję się kremem z filtrem... xD


Kiedy kot wygląda przez okno zadowolony (uprzednio przeszła po mojej głowie i twarzy gdy spałam)...

A człowiek zobaczy z samego rana idealnie błękitne niebo i usłyszy śpiew ptaków...

 To jedyne, co przychodzi na myśl, to ubrać się jakoś wiosennie i kolorowo!
No na przykład ubrać wiosenne zielone buty, które jednak okazały się dzisiaj być zbyt gorące i myślałam, że się ugotuję w nich :C


Dzisiaj to już nie wytrzymałam presji pogodowej i pierwszy raz w tym roku wybrałam się na rower!



Teraz dzięki temu mam bardzo pozytywny nastrój, a 40 minutowe pedałowanie zakończyłam świeżo wyciśniętym sokiem z pomarańczy, bo rodzice ostatnio zaopatrzyli się w elektryczną wyciskarkę do cytrusów. ^^

A Wy jak korzystacie z tych pierwszych, pięknych dni ciepła?
Ja już czekam na pojawienie się zielonych liści, bo dzisiaj będąc w parku z Krystianem odczułam brak zielonego koloru w przyrodzie! Aż się wierzyć nie chce, że tydzień temu padał śnieg :P

Miłego wieczoru!

14 komentarzy:

  1. ale tu wiosennie u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no dokładnie! Czuć J Ą ! <3
    :D i ludzie powychodzili ze swoich dziupli, biegają chodzą grają *.* taki widok to ja lubię
    haha spoko perspektywa z rowerem ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bardzo lubię taki widok że powyłazili w końcu ^.^

      Usuń
  3. Zadnych maili póki co, ale jeszcze jeden taki ałtfit i pewnie moja skrzynka będzie doszczętnie zapchana!
    Kurczę, szkoda, że ja nie mam teraz roweru, ale zawsze są długie wiosenne spacery! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiosenne spacery też bardzo lubię, szkoda, że moje otoczenie mniej. Albo trzeba namawiać pół dnia, albo w końcu obejść się smakiem :( A samej mi się tak bardzo nie chce. Jeszcze jak miałam psa to ok, a teraz pozostaje mi czekać na łaskę lub jej brak :(

      Usuń
  4. W weekend spacer i wygrzewanie się na słońcu :) Niestety teraz szkoła :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dasz radę :) dni szybko mijają ^^

      Usuń
  5. Ja wyciągnęłam z piwnicy moje rolki!! <3 Kocham taką pogodę, chyba wszystkim nam jej brakowało! /esobiech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahhh jak chętnie bym pojeździła na rolkach, niestety nie mam ani rolek ani gdzie jeździć xD

      Usuń
  6. Ja zacznę teraz jeździć na rowerze i jak mi się uda na rolkach, ogólnie chce zacząć zdrowszy tryb życia i więcej się ruszać :) Obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zaczęłam więcej się ruszać od połowy lutego-początku marca, polecam, dobry humor po ćwiczeniach jest niezastąpiony na wszystkie troski :) dziękuję za dodanie do obserwowanych :*

      Usuń
  7. ja na rowerku jeżdżę już od początku marca - uwielbiam to!:)

    OdpowiedzUsuń