sobota, 30 marca 2013

motywująco

Dzisiaj rano przeglądając Internet trafiłam na bardzo ciekawy obrazek ;) Podzielę się nim z Wami:



Hmmm? Mimo, że wiosny za oknem póki co brak, to można ją już mieć w sercu :) Ja przyznam że od kiedy zaczęłam więcej spać to czuję się zupełnie innym człowiekiem niż gdy spałam po 4-6 godzin codziennie ^^ Tak samo wróciłam do czytania książek. Przez ostatnie kilka lat zaniedbałam to, mimo że byłam naprawdę molem książkowym. W czasie liceum niestety nie wiadomo jak się zniechęciłam. Teraz wracam do tego pięknego, pożytecznego nawyku :)

4 komentarze:

  1. Inspirujące :) Chciałabym nie być smutna, ale to chyba zależy od pogody, za mało słońca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bym chciała, jednak własnie pogoda znacznie wpływa na mój nastrój :/

      Usuń
  2. To mi się podoba!!! Teraz wprowadzamy w życie!!! Moje motto: "Jak się nie ma co się lubi, to się do tego dąży:)"

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,


    Malko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobre motto! Podoba mi się ^^

      Usuń