poniedziałek, 4 marca 2013

moje pierwsze obuwnicze zakupy przez Internet

Mamy piękny, słoneczny dzień, a ja mam właśnie okienko pomiędzy zajęciami, które spędzam w domu ;) Postanowiłam więc napisać notkę o moim ostatnim zakupie. Będąc na czyimś blogu, a moje oczy rzuciły się całkiem fajne buciki i ich źródło pochodzenia, z zaciekawieniem otworzyłam więc stronę i kurde, szok... Pierwszy raz odważyłam się kupić buty przez Internet. Postanowiłam, że to będzie moja nagroda za zdanie sesji w pierwszym terminie i za ten cały stres i nerwy.

Buty starałam się sfotografować z każdej strony, niestety kolory wyszły mi tak mocne, czy to z fleszem, czy bez, czy w dziennym świetle, czy pod światło, czy ze światłem, no po prostu musicie mi wybaczyć ^^

Z zamiarem kupna nosiłam się jakiś tydzień później przez 2 dni mierzyłam stopę po kilkanaście razy, robiąc jej rysunek na kartce, mierząc, potem znowu ją obrysowywałam żeby się upewnić i tak w nieskończoność xD Jednak okazało się, że bardzo dobrze zmierzyłam jej długość, bo obie pary są idealne!


Pierwsze z nich to czerwone koturny, w cenie 24,99zł! 



Awww, zakochałam się w nich jak je tylko zobaczyłam. Są bardzo wygodne! Choćbym miała się przewracać, i tak będę je nosić XD


Fotki ze strony (i ich rzeczywisty kolor):








Drugie buty to cichobiegi na co dzień, na wiosnę, na wczesną, suchą jesień... ;)  Za 39,90zł.




Również są bardzo ładne i przede wszystkim wygodne. Myślę, że zostaniemy dobrymi znajomymi :)
Niestety nie mogę znaleźć do nich adresu, chyba już ich nie ma, ale są inne kolory, np. niebieskie: http://www.czasnabuty.pl/product-pol-5123-NISKIE-BOTKI-105BL-27R.html



Razem z przesyłką zapłaciłam za obie pary 72zł i jestem bardzo zadowolona! Pewnie jeszcze nie raz skorzystam z tej strony. I nie, nie robię im żadnej reklamy, nie sponsorują mnie, nie mam żadnej umowy czy profitów, po prostu polecam!

Czekam tylko na cieplejsze wiosenne dni, aby je założyć :)

14 komentarzy:

  1. Super buty i jaka taniocha! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tanioszka! Aż chyba do nich zajrzę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, ja tam spędzam teraz dużo czasu śliniąc się do innych butów, ale już stop xD

      Usuń
    2. Ja obiecałam sobie przystopować z zakupami ;P Ostatnio nic nie robię, tylko wydaję pieniążki, a miałam oszczędzać :P

      Usuń
    3. oj ja też czasami tak mam ^^ jak już raz się ''wypuści'' pieniądze to zaczynają lecieć :D

      Usuń
  3. bardzo fajne buty;) podobaja mi sie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) jestem z nich bardzo zadowolona ^.^

      Usuń
  4. Ja również ostatnimi czasy wolę kupować buty przez Internet. Jest o wiele wiekszy wybór i bardziej atrakcyjne ceny :) A Twoje butki prześliczne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, ceny są o wiele bardziej zachęcające. poza tym ja mam dzikie problemy z wyborem, zdecydowaniem się, w sklepie potrafię przechodzić 10 razy, przychodzić 3 dni pod rząd, zanim się zdecyduję... tutaj po prostu je oglądałam w Internecie, nie ruszając tyłka z domu xD

      Usuń
  5. z tego, co czytam to zadowolona jesteś ? już u którejś osoby z kolei widzę tą stronę i chyba sama się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń