poniedziałek, 25 marca 2013

miły prezent

We wczorajszej notce dałam zapowiedź mojego nowego nabytku :) Właściwie jest to prezent, ponieważ mama mojego K. zadzwoniła do niego i powiedziała, że mam sobie coś kupić na ''zajączka'' od niej jak będziemy w galerii, o. Jestem rozpieszczona chyba xD W szoku nie umiałam się zdecydować co wybrać, jednak w końcu nastawiłam się na biżuterię, jako że zakupami ciuchowymi jestem już nasycona w pełni :)


Wybrałam śliczne jak dla mnie kolczyki :) Od razu wpadły mi w oko także stały się moją własnością ^^


Niebawem już je założę, kto wie, może nawet dzisiaj? :) W rzeczywistości są miętowe, jakby ktoś miał wrażenie że są błękitne to nie, starałam się oddać ich kolor ale ciężko ^^ Eh i kolejna miętowa rzecz do kolekcji, ale to już zupełnie przypadkowo!

Za oknem wiosna walczy z zimą, śnieg dalej leży, ale słoneczko już coś próbuje przygrzewać...

10 komentarzy: