poniedziałek, 18 marca 2013

Isana, olejek pod prysznic Melon i Gruszka

Dzisiaj przybywam do Was z recenzją żelu pod prysznic, na którego punkcie zwariowałam i ja i mój nos :)



Haha, pokusiłam się nawet o zrobienie obrazka xD

Oto i on:

Żele pod prysznic Isany wypróbowywałam już wcześniej, m.in. kokosowy i jakiś fioletowy... figa i coś jeszcze, o tak. O ile kokosowy nie wzbudził mojego szczerego entuzjazmu, tak fioletowy został zapachem moich wakacji, ponieważ miałam go nad morzem ;) Ten z kolei wpadł mi w oczy, gdy przeszłam się do Rossmanna z nudów ;P 

Kupiłam go za 2,99zł w promocji. Pojemność: 300ml. Cena regularna: 3,99zł.

I już od kiedy powąchałam go w sklepie, wiedziałam, że MUSI BYĆ MÓJ!
To była miłość od pierwszego... niuchnięcia :D Wyczułam w nim prawdziwego, dopiero co rozkrojonego, soczystego melona. Bez wahania pobiegłam z nim do kasy, bo cena jest również rozbrajająca :) Gruszka może gdzieś jest w tle, jednak ten melon przebija ją zapachem :3

W domu przyjemnym zaskoczeniem był fakt, że również w kąpieli, jak i pod prysznicem zapach jest intensywny, piana gęsta, przyjemna i otulająca ciało. Doszło do tego, że jak spłukałam go raz, to musiałam go użyć ponownie, taka byłam nienasycona tym zapachem! :D 

Działanie - jak zwykły żel pod prysznic. Myje, pieni się, ładnie pachnie, nie wysusza skóry, nie podrażnia. Po kąpieli człowiek czuje się pozytywnie naładowany energią. Mi osobiście taki zapach kojarzy się z wakacjami nad ciepłym morzem :) 

Polecam serdecznie, zwłaszcza za taką cenę :) Mi jak widać, została jeszcze odrobinka, a jak mi się skończy to pewnie kupię jakąś inną wersję zapachową dla urozmaicenia :)

I dla ciekawych etykietka z tyłu:


Rossman praktycznie zawsze zaskakuje mnie pozytywnie swoimi kosmetykami ;)

10 komentarzy:

  1. Fajne sa te żele Isana ale niestety ja nie zauważyłam żadnych właściwości pielęgnujących. Ale od czasu do czasu je kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to prawda, pielęgnować to nie pielęgnują, ale wychodzę z założenia, że żel pod prysznic ma pozostawić skórę czystą i to wszystko :) i nie wysuszyć ^^

      Usuń
  2. Koniecznie muszę spróbować, ponieważ uwielbiam owocowe zapachy żeli pod prysznic. Cena również brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :) ja teraz nie wiem, jaki zapach wybrać :)

      Usuń
  3. Takie połączenie zapachów po prostu musi być idealne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest naprawdę BARDZO idealne :) i najlepsze ze nie śmierdzi chemią ^^

      Usuń
  4. muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śmieszny obrazek zrobiłaś :D
    no to muszę się zaopatrzyć w ten olejek, bo mnie zainteresowałaś nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam :D
      i dzięki xD poniosła mnie wena twórcza haha :D

      Usuń