sobota, 23 marca 2013

DUŻE lumpeksowe zakupy

Hej hej :)
W tym tygodniu trochę ''poszalałam'' lumpeksowo :) Byłam w sh w środę i w piątek na dniu najtańszej wyprzedaży z mamą, i o dziwo udało mi się znaleźć sporo rzeczy :)

Środowe łupy:

Brzoskwiniowy sweterek za 4zł :) Marzyłam o takim, chodząc po galerii uderzały do mnie te kolory z wystaw, jednak ceny skutecznie hamowały, no i... cierpliwość się opłaca, bo tydzień później w sh znalazłam i to za jaką kwotę :D

 Zbliżenie na fakturę i jego prawdziwy kolor :)

Sukienka z NEXT za 4zł, noszę takie na plażę nad morzem, czy nad jeziorem, bo są wygodne i zwiewne :)



I piątkowe łupy.
Nie rozdrabniam się na ceny, bo nie warto chyba... Za wszystko zapłaciłam 8zł xD


 Czarna bluza oversize z uroczym nadrukiem :D Plamki to wina obiektywu :) Już jest wyprana i chyba ją dzisiaj założę, bo nie wytrzymam :D


Zielona bluzeczka, bardzo zwiewna i delikatna


Całkiem nowa piżamka, komplet :) Mój facet ma podobną więc się uzupełniliśmy xD



I ostatnia rzecz, trochę krzywo stanęłam, wybaczcie :D
Sukienka nad która myślałam już w środę, jednak zrezygnowałam... no ale w końcu przymierzyłam i oto jest moja :)



I takim oto sposobem kupiłam 6 nowych rzeczy za zawrotną kwotę... 16zł xD
Jak Wam się podoba? :)

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajne rzeczy szczególnie ten sweterek i ostatnia sukienka :) rzeczywiście ceny w galeria tego typu sweterków powalają i nie każdy sobie może pozwolić dać stówę za sweterek;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wychodzę z założenia że rzeczy potrzebne lub takie naprawdę ładne, które wpadną mi w oko mocno kupuję w sklepach, a takie ''dodatkowe, widzimisię'' kupuję w lumpach - czuję taką samą satysfakcję :D Taki sweterek, no... stricte wiosenny, za 100-120zł to dla mnie gruba przesada, biorąc pod uwagę jeszcze, że młodej niepracującej uczącej się osobie się nie przelewa w oszczędnościach ^.^

      Usuń
  2. aż muszę w końcu zajrzeć do lumpeksu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że zmotywowałam ^^

      Usuń
  3. No jakie piękne rzeczy! Wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny sweter. Ja szukam i szukam po tych SH i nic ładnego nie mogę znaleźć :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem trzeba duuużo cierpliwości... czasami są takie tygodnie że nic totalnie nie ma :C

      Usuń
  5. pierwszy sweter jest świetny ;)
    ja uwielbiam buszować po sh <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, ja też :D można rzec że to rodzaj normalnie hobby xD

      Usuń
  6. Sweterk i bluza są boskie! Zazdroszczę takich łupów, ja jestem jakaś nieszczęsna, jeśli chodzi o szukanie ciuchów w lumpeksach :P Chociaż wszyscy mi mówią, że po prostu nie umiem szukać i już.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! ^^ czasami potrzeba trochę cierpliwości no i zaparcia!

      Usuń