wtorek, 19 lutego 2013

zrób coś dla siebie!

Muszę się Wam pochwalić, że pierwszy raz udało mi się zdać sesję bez ani jednej poprawki w drugim terminie! ^^ Jestem z siebie taka zadowolona, a od wczoraj mam nowy semestr. Dzisiaj rano mam wolne, więc się wyspałam i wykorzystałam ten czas na ćwiczenia. Zaraz idę wziąć prysznic i szykować się na uczelnię, z której niestety wrócę dopiero wieczorem!

Namawiam Was do poświęcenia sobie i swojemu ciału 10-30 minut, w zależności która ile ma siły i czasu i chęci, zawsze to pożytecznie i zdrowo spędzony czas! Ja lubię sobie dać wycisk, lubię czuć, że mi mięśnie pracują. Bywa i czas, kiedy siedzę na tyłku przed kompem i zażeram się ciastkami, ale staram się jakkolwiek przejawiać aktywność fizyczną, bo wfu już nie mam ;) Staram się biegać od jakiegoś czasu, lubię pływać i robię to dość regularnie od zawsze, miałam i podejścia do Ewy Chodakowskiej, jednak wolę krótkie i bardziej intensywne serie ćwiczeń (nie miałam czasami mocy na 45 minut osławionego skalpela - trochę mnie nudził).






Nawet krótka aktywność jest lepsza niż żadna :)
A Wy ćwiczycie? Uprawiacie jakiś sport?

13 komentarzy:

  1. Bez sportu ani rusz, też prawie codziennie ćwiczę.
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi niestety brakuje motywacji,
    z Ewą po kilkunatu dniach również powoli ćwiczenai stały się nudne
    Gratuluję wytrwałości i powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy wytrwała jestem... no nie wiem ^^ mam zrywy, wzloty i upadki, no ale mimo wszystko staram się ruszyć tyłek choć czasami xD
      dzięki :)

      Usuń
  3. Ja planuję zacząć ćwiczyć z Ewką, ale też boję się, że szybko mi się znudzi. Mam zamiar zmieniać ćwiczenia, włączać różne filmiki, zobaczymy jak to się skończy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja właśnie różne filmiki włączam itp, wolę krótkie, 10-15 minutowe serie niż 45 minutową Ewkę, podczas której po prostu mi się nudzi w początkowej fazie (może te ćwiczenia są po prostu zbyt spokojne czy coś... xD)

      Usuń
  4. My uwielbiamy jeździć na rowerze:)

    Ps. Obserwujemy ten blog z przyjemnością. Jeśli i Ty Lubisz Szczęście nie czekaj ani chwili - zaobserwuj a na pewno znajdziesz tam coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. oj, ja nie lubię gier zespołowych :C zawsze byłam w nich okropną... łamagą ^^ albo po prostu nie dali mi się wykazać :P

      Usuń
  6. Gratuluję zdanej sesji:) Ostatnio więcej sprzątam jak ćwiczę niestety, ale przynajmniej też się ruszam:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też zaliczam sprzątanie do ruchu, a co tam, w końcu trzeba się namachać :D

      Usuń
  7. od jakiegoś czasu tańczę Zumbę ;)

    OdpowiedzUsuń