niedziela, 10 lutego 2013

zabawne mp3

Hej, hej ;)
Poddałam się całkowitemu rozleniwieniu przez ubiegły tydzień. Regeneruję siły, czekam na wyniki egzaminu, a w międzyczasie myślę, co by jeszcze w tym nadchodzącym ostatnim tygodniu wolnego zrobić? Mam nadzieję, że mi się uda! Tydzień obijania się i nic nierobienia wystarczy, bo już zaczynam się czuć tym przytłoczona ;D.

Co do tytułu notki...
W zeszłym tygodniu miałam imieniny i dostałam od mojego faceta zabawny prezent! ^^ Już dawno miałam sobie kupić mp3, ale to mnie rozbawiło do granic możliwości xD Teraz jak na nie spoglądam to za każdym razem się uśmiecham!

 


Hah xD Teraz za każdym razem jadąc autobusem w końcu mogę się wyłączyć i posłuchać ulubionej muzyki a nie gwaru ludzi.

24 komentarze:

  1. Haha widziałam je w biedronce! Mój R chciał mi kupić takiego gościa, który był strasznym furiatem w kreskówce. Ciekawe czemu ze mną mu się skojarzył... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a w bieronce to przypadkiem nie były pendrive'y z looney toones? :D też je widziałam ale to nie były mp3 ^^ niemniej jednak były fajne i jakbym nie miała pendrivea to bym kupiła królika bugsa może xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa rzeczywiście! Masz rację :D

      Usuń
    2. haha ;D a to mp3 jest z Allegro bo kiedyś dawno temu sama je tam znalazłam ^^ tak dawno że już o nim zapomniałam :D

      Usuń
  3. jeju, zazdroszczę! przecudowny gadżet!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha, świetne! :) Jeszcze się z taka mp3 nie spotkałam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* :) To miłe, że ktoś chce czytać moje wypociny ^.^

      Usuń
  6. czadowe :d nie widziałam jeszcze takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajowy prezencik, jeszcze nigdy nie widziałam mp3 o kształcie Angry Birds - Ty szczęściaro :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też takowego nie widziałam :D

      Usuń
  8. Jej.. świetne :D ja też takie chce, nie wiesz może gdzie je kupił : DDD ?
    Obserwuję ;))
    Jak możesz to wpadnij do nas ;)) dobremoomenty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Allegro :D (nie jest jakoś specjalnie drogie)
      Dziękuję za zaobserwowanie :*

      Usuń
  9. Świetna ta mp3 !

    Obserwuję i liczę na to samo ^^
    only-colors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam angry birdsy i też bym chciała mieć takie mp3 ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też je bardzo lubię w wolnych nudnych chwilach ^^

      Usuń
  11. ale super. :D nie pogardziłabym takim... ;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń