sobota, 2 lutego 2013

kurtka z sh

Dzisiaj postanowiłam obudzić się trochę wcześniej niż zazwyczaj i pojechać na dostawę do mojego ulubionego lumpeksu :) Zmienili dzień z wtorku na sobotę, co mi bardziej odpowiada. Dostawa była świetna, naprawdę, niestety wszystkie podobające mi się rzeczy były za duże i to już nie w granicach akceptowalnych dla mnie... Trochę zawiedziona przeglądałam wieszaki i w oko wpadła mi kurtka w modnym ostatnio kolorze :) Będzie idealna na wiosnę i wczesną jesień.




Wszelkie plamki to wina aparatu :/ Kurtka jest czysta i niezniszczona.

Zapłaciłam za nią 33zł ;) Ja jestem bardzo zadowolona, tym bardziej, że ostatnio widziałam podobną na jakimś blogu i wpadła mi w oko. Teraz i ja mam taką!

Resztę soboty zamierzam spędzić na sprzątaniu, uczeniu się do egzaminu, a po południu lecę z domu do faceta na zakupy i coś upichcić :) Miłego dnia!

12 komentarzy:

  1. genialna ta kurtka! taka troche ramoneska, na bok prawda?:D
    szczesciera z Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna :) Kolor ♥ Ahh... no i fakt, że z SH jak dla mnie podwyższa jej wartość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, wydaje mi się, że zakupy w sklepie straciły dla mnie taką wartość, bo czuję się po nich mniej usatysfakcjonowana niż po ''dobrym łowie'' w SH :)

      Usuń
  3. i jak tu nie uwielbiać sh ?:D
    świetny łup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      no ja już dawno przepadłam w manię lumpeksową :D

      Usuń