poniedziałek, 4 lutego 2013

kapelusz z... SH!

Tak tak, wiem, jestem monotematyczna :) Jednakże dzisiaj to nie ja wybrałam się do lumpeksu na poszukiwania, a moja mama. To właściwie ona kilka lat temu zaraziła mnie ''lumpeksomanią'' i teraz jak chodzimy do SH, to jak znajdziemy coś dla siebie, to kupujemy :) Dzisiaj mama przyniosła do domu coś o czym zawsze marzyłam! Jednak nigdy nie kupowałam, bo jakoś zawsze były ważniejsze wydatki.


Oto moje nowe cudeńko!


  Prześliczny, nowy, lniany kapelusz! :) Spodobał mi się jego jasny kolor i te dodatki floral. Od razu jak go zobaczyłam, moje myśli stały się bardziej wakacyjne!

Tutaj zbliżenie na wzorek:

  
Kapelusz kosztował 2 zł! *^^*


Od razu poprawił mi się humor, gdy go zobaczyłam. Lumpeks nigdy nie przestanie mnie zadziwiać rzeczami, jakie można tam znaleźć. Potrzeba po prostu trochę szczęścia i czasami cierpliwości!



A teraz zmykam, bo muszę się pouczyć jeszcze na egzamin o 15... ostatni w sesji - jednakże mam obawy, że skończy się na drugim terminie, bo jest tak skonstruowany... x_x Rachunek kosztów. Proszę, trzymajcie kciuki!

14 komentarzy:

  1. Fajny kapelusz :D Torebka raczej nie pomieści A4, chyba że na upartego i przy zgiętych kartkach :) Ale ogólnie wydaje się być dosyć pojemna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, zatagowałam Cię do Versatile Blogger - 7 faktów o mnie, żeby przeczytać o co dokładnie chodzi zobacz tu:
    http://czekajowo.blogspot.com/2013/02/versatile-blogger-7-faktow-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) choć brałam w tym już udział! ^^ może wezmę znowu!

      Usuń
  3. Cześć, zapraszam - nowy wpis...trochę się denerwuję, bo nie wiem jaka będzie Twoja opinia :/ dodałam filmik

    Zapraszam: ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jakoś nigdy nie mogę odnaleźć się w lumpeksach. Jest tyle szmatek i wśród nich ciężko znaleźć jedną perełkę.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też czasami bywają dni, że są same szmatki i nie ma nic ciekawego, a czasami takie, że nie wiadomo co wziąć ze sobą a co zostawić ;)

      Usuń
  5. Trzymajcie mnie! 2 zł? Chce iść do waszych SH, u nas w SH niestety ceny coraz droższe :/ CUDOWNY!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały kapelusz i to za całe 2 PLN... i jak tu nie kochać SH?
    PS. Ja również często ruszam na lumpeksowe eskapady z moją rodzicielką. Tylko zauważyłam, że przez nią zdarza mi się kupować niepotrzebne rzeczy - ta kobieta namawia mnie do złego ]:->
    Twój blog mnie zainteresował i dołączyłam do grona obserwatorów. Będziemy w kontakcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja jak chodziłam z mamą to częęęęsto brałam niepotrzebne rzeczy - w sumie czasami dalej mi się to zdarza :D Choć mniej ^^
      Dziękuję za zaobserwowanie :*

      Usuń