piątek, 1 lutego 2013

instagram mix

Mały misz-masz z ubiegłych dwóch miesięcy :)




1. Śnieg, śnieg!
2. Trochę mdły deser.
3. Placek po węgiersku :3
4. Przepyszny grzaniec.
5. Wspólne siedzenie po godzinach, czyli projekt ze statystyki opisowej.
6. Nieudane sushi, z powodu tak kiepskiego ryżu, że żal mówić... a niby najdroższy (innych w sumie nie było). Zjedzone, ale inne składniki, jak widać, utonęły, rozpłynęły się, bleee... nawet nori nie wytrzymało tej presji glutów i się rozlazło xD



1. Ups, powtórka... ^^
2. Dots, dots, dots...
3.Czas śniadania.
4. ''Och, cześć... masz może coś do zjedzenia?''
5. Trochę zimno mi się w pokoju zrobiło pewnej nocy :O
6. Dom.




1. Niechciany prezent (proszę przyjrzeć się po prawej stronie, na ten ciemniejszy kształt na dywanie. Dostałam martwą mysz od kota.)
2. Karmelowa sukienka z sh w akcji.
3. Świąteczny prezent od osoby, od której wiecznie pożyczałam długopisy. Doceniam, już nie pożyczam. xD
4. Połowa wtyczki została mi w kontakcie :|
5. Groszki na lato.
6. Pomponik.




1. Porażka.
2. Ręce do góry! Dobra, nieważne...

7 komentarzy:

  1. Chomik jest genialny :D :D A placek po węgiersku to jedno z moich ulubionych dań. Omnomnom!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chomik rządzi :)
    Ps. Obserwuję i będę bardzo wdzięczna, jeśli mi się odwdzięczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chomik rządzi:)
    Ps. Obserwuję i będę bardzo wdzięczna, jeśli mi się odwdzięczysz :)

    OdpowiedzUsuń