niedziela, 20 stycznia 2013

Zakupy kosmetyczne.

Czy też macie tak, że jak kończą się Wam kosmetyki, to z reguły w ilości hurtowej? Bo u mnie to norma, rzadko kiedy bywa, że kończy mi się pojedyncza rzecz. Nie, musi to być kilka kosmetyków! Jednakże od kiedy się maluję czy używam innych kosmetyków pielęgnacyjnych, nauczyłam się szukać tanich a dobrych specyfików. Znalazłam już swoje ideały, do których wracam od dawna i gdy ledwo się skończą, to lecę i kupuję następny :). Przyznam też, że w odkryciu niektórych tanich i bardzo dobrych kosmetyków pomogły mi blogi kosmetyczne.

Ostatnio udałam się do Rossmanna i uzupełniłam mój codzienny arsenał:


Od lewej: 
tusz Wibo Extreme lashes - 5,99zł (%)
lakier ''benzynowy'' Wibo (tutaj akurat zielonego odcienia nie widać) - 4,99zł
szminka Miss Sporty Perfect Colour Lipstick nr 54 - 9,98zł
konturówka do oczu czarna Wibo (na opakowaniu ma napisane konturówka do oczu i ust, WTF...) -  coś koło 4-5zł
puder Synergen by Rossmann - około 9,50zł 


Przyznam, że lakier i szminka to było moje widzimisię, ale jestem zadowolona, bo kosmetyki mają śmieszną cenę :). Tusz Wibo - używałam wiele jego rodzajów i żaden mnie nie zawiódł, teraz testuję ten. Recenzje pojedynczych kosmetyków pojawią się na blogu :)


Dodatkowo przed świętami w Inglocie natrafiłam na promocję i kupiłam sobie róż do policzków za 9zł.


Jest troszkę ciemny, dlatego wystarczy używać odrobiny, więc myślę, że zostanie ze mną na dłużej niż mój standardowy róż.

A Wy jakie kosmetyki kupujecie? Szukacie tańszych odpowiedników czy nie patrzycie na ceny? :)

11 komentarzy:

  1. Ja raczej wpadam i biorę co mi się podoba, zazwyczaj ciągle testuje coś nowego ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię pielęgnacyjne kosmetyki zmieniać - zwłaszcza szampony, żele pod prysznic, balsamy, odżywki itp :) Zaś z kosmetyków do makijażu boję się trochę, że zrobię jakąś wtopę i np. puder kupuję od lat ten sam ;D

      Usuń
  2. Haha, konturówka do oczu i ust, nie no super :D Ja różnie. Jedne kosmetyki mam tańsze, inne droższe. Ale z natury jestem dusigroszem więc poluję na okazje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to nowa moda na czarne konturówki do ust ;> :D
      Ja też jestem dusigroszem + po prostu nie mam pieniędzy na większe wydatki. Póki co studiuję, nie pracuję, stypendium nie dostaję... Więc musiałam nauczyć się żyć za skromne sumki swoje :D

      Usuń
  3. Bardzo tanie a co najważniejsze bardzo dobre kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jestem z nich bardzo zadowolona :)

      Usuń
  4. Uwielbiam ten puder i jego cenę ;) Mi też wszystko kończy tak na raz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jestem sama!
      A ten puder to mój ulubieniec - używam go od lat z małymi zdradami, jednak zawsze wracałam pokornie do niego :D

      Usuń
  5. Świetną promocje upatrzyłaś w Inglocie , bardzo ładny odcień różu ;) Ja raz kupuje tanie raz drogie , zależnie od przeznaczenia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki świetny lakier ;)
    zapraszam, nikonismylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń