sobota, 12 stycznia 2013

W końcu! - Hobbit.

Witam wszystkich :)

 Wczoraj w końcu wybrałam się do kina na długo wyczekiwany przeze mnie film. Jakiś miesiąc temu udało mi się być na maratonie Władcy Pierścieni w kinie i to jeszcze bardziej rozbudziło moje oczekiwanie. Mimo, że wtedy spędziłam w kinie czas od 22 do 10:30, to była bardzo dobra decyzja, bo zawsze chciałam zobaczyć tę trylogię na dużym ekranie ;) Dlatego wczoraj popędziłam w końcu z moim facetem na Hobbita ;)



Spodobało mi się, że już nie trzeba dopłacać do okularów 3d za każdym razem, tylko za 3zł dostajemy na własność okulary 3D i możemy je sobie zachować na inne filmy :) Fajne rozwiązanie, niby 3zł to niedużo, ale jednak.

Sam film... Cóż, ja jako fanka fantasy byłam zachwycona filmem i w pełni nim usatysfakcjonowana ;) Uwielbiam tę muzykę, przepiękne widoki, a w kinie można tego naprawdę przyjemnie doświadczyć. Efekty 3D też były bardzo przyjemne ;) Nie mogę się doczekać kolejnej części!



Co do muzyki we Władcy... i Hobbicie, to dla mnie jest majstersztyk. Gdy jej słucham, gdy widzę przepiękne nowozelandzkie widoki, góry, to aż mnie ciary przechodzą i mam dreszcze... wczoraj utkwił mi w głowie ten utwór, towarzyszy mi dzisiaj przez pół dnia.




No nie dziwię się mojemu staremu znajomemu, że kiedyś na Powrót Króla poszedł do kina 11 razy, bo i ja na Hobbita jeszcze raz z przyjemnością bym się udała!

6 komentarzy:

  1. Też byłam niedawno na Hobicie, istne arcydzieło, a gra Martina cudo.

    Zapraszam do siebie: czekajowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobre określenie, arcydzieło :)

      Usuń
  2. Hobbit, trzeba by się wybrać, skoro tak zachęcasz!
    +obserwuję, liczę, że wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog !!!. Obserwuję ^^ proszę o rewanż !!. Będę wpadać częściej ! Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powstała nowa ocenialnia blogów Odrobina krytyki. Od dzisiaj możecie zgłaszać swoje blogi do oceny! Poszukuję, również oceniających, którzy chcieliby oceniać opowiadania lub inne blogi. Więcej na ten temat w zakładce "Rekrutacja Otwarta" Zapraszam: odrobinakrytyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń