środa, 30 stycznia 2013

skórzane spodnie

W końcu, po ciężkim tygodniu mam wolne!
Wybaczcie mi moją chwilową absencję, ale totalnie przez sesję straciłam ochotę na cokolwiek... Na szczęście został mi tylko jeden egzamin w przyszły poniedziałek, a tak to już mam spokój :) Jestem z tego faktu bardzo zadowolona... Póki co wszystko zdane, pozaliczane, dzisiaj robię sobie dzień odpoczynku który polega właściwie na robieniu niczego :)

Co do tematu posta, i ja skorzystałam z panujących aktualnie zimowych wyprzedaży. Tydzień temu będąc w H&M'ie wpadły mi w oko bordowe spodnie z eko-skórki. Były przecenione ze 130zł na 30. Obejrzałam je, jednak odwiesiłam, myśląc, że eee, nie, gdzie ja w takich spodniach...

Jednakże nie chciały mi wyjść z głowy i 3 dni później wróciłam do H&M'u i poczułam się, jakby na mnie czekały, bo wisiały ostatnie i to właśnie w moim rozmiarze :D Właściwie to są bardzo dobre na aktualnie panującą pogodę, haha, bo leje deszcz, więc nie przemakają xD Przy okazji są mięciutkie i miłe w dotyku :)

Wczoraj je pierwszy raz założyłam na siebie i połączyłam je z moimi ukochanymi, 4-5 letnimi już traperami i szarym, grubym swetrem kupionym rok remu w second handzie za jakieś 9zł ;)




Coś mi się wydaje, że chyba mam lekko brudny obiektyw na dole xD Trzeba go wyczyścić!
Z tyłu trochę za bardzo mi się pomarszczyły, bo ich nie naciągnęłam odpowiednio, zdjęcie z przodu zaś jest już zrobione jak są dobrze ułożone, więc wybaczcie mi to niedociągnięcie ^^

8 komentarzy:

  1. Szczuplaczek z Ciebie więc w takich spodniach wyglądasz bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*
      ale raczej mam normalną sylwetkę, noszę rozmiary 38-40 :)

      Usuń
    2. Serio? Ja bym dała Ci 36 max :)

      Usuń
    3. serio serio :D
      też zależy od sieciówki, mam i rzeczy w rozmiarze 36, ale w większości są to 38 no i niektóre 40 :) te spodnie właśnie to 40 mimo że resztę h&mowych noszę 38 xD

      Usuń
  2. fajne połączenie szarości z bordo:)

    OdpowiedzUsuń