czwartek, 31 stycznia 2013

random

Dzisiaj drugi dzień błogiego lenistwa, jednakże od jutra zabieram się już do roboty i do nauki na egzamin poniedziałkowy :) Póki co regeneruję siły. Siedzę w domu, wyspałam się, przeglądam różne portale internetowe, a po południu wychodzę spotkać się z moim Ukochanym i jakoś miło spędzić resztę dnia, ponieważ dzisiaj mamy naszą 4 rocznicę :)

Cieszę się bardzo, że się Wam spodobało połączenie ciuchów w poprzedniej notce! Ponieważ znalazłam w swoim pokoju idealne miejsce do robienia zdjęć outfitów, myślę, że zaczną się pojawiać częściej!

Kilka fotek z zeszłego tygodnia:




1 - pierwsza przygoda z kropkami na paznokciach. Już od dawna podobał mi się ten wzór i go postanowiłam wypróbować. Nie było łatwo, przyznam, ale jakoś się udało i myślę, że jeśli będę robić wzór częściej, to nabiorę wprawy ^^ Najgorsza prawa ręka, bo lewa wiadomo - niewprawiona xD

2- bałagan przedegzaminacyjno-naukowy 

3- ko(t)konik

4- postanowiłam z nowym rokiem, że będę więcej czytać, zaczęłam od Pratchetta i Świata Dysku, który zamierzam przeczytać w takiej ilości, w jakiej znajdę w bibliotekach. Dwie kolejne już czekają w kolejce :)

4 komentarze:

  1. U mnie na biurku panuje dokładnie taki sam klimat:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, ja nie umiem się uczyć nie robiąc przy tym bałaganu :D nie jestem sama ^^

      Usuń