niedziela, 20 stycznia 2013

Na stoku!

Dobry wieczór :)
Ten tydzień miałam bardzo intensywny ze względu na naukę i kolejny również tak się zapowiada. Jednakże dzisiaj znalazłam dzień na odpoczynek psychiczny i wybrałam się z tatą i moim facetem w góry do Karpacza na jeden dzień. ;)
Był to bardzo dobry pomysł, zima przepiękna w górach, każde drzewo było białe od zmrożonego śniegu, a sosny, jodły i świerki wyglądały jak na świątecznych pocztówkach - przykryte puszystymi czapami śniegu. Przepięknie! I mimo, że na krótko, to bardzo mi się podobało.




Są to jedyne zdjęcia, które mam z wyjazdu! Robione komórką i w niskim rozmiarze, jak widać, niestety nie mogę ich powiększyć.Na tym zdjęciu po lewej jestem pierwsza z prawej, taka czarna mrówka na monitorze... xD
Był to mój pierwszy raz na nartach i miło się zaskoczyłam, gdyż ten dzień wyobrażałam sobie jako serię bolesnych upadków, a tymczasem jakoś mi się udało szybko zaskoczyć o co chodzi i tylko doskonaliłam ze zjazdu na zjazd umiejętności :).
Polecam każdemu tę formę wypoczynku! Jest naprawdę super! :D

Ja już nie mogę doczekać się lutego, bo planuję wypad z moim facetem do Karpacza właśnie na 3 dni. Oby tylko pogoda dopisała tak jak dzisiaj!

4 komentarze: