sobota, 17 listopada 2012

o webcam toy

Wczoraj z okazji przywrócenia do życia mojego netbooka (zabrakło mu ładowarki, bo zdarzyło się coś niesamowitego - metalowe bolce z wtyczki zostały w... kontakcie. Ja się pytam, DLACZEGO?) postanowiłam pobawić się na stronie WEBCAMTOY . Stronkę polecała Dommie jakiś tydzień temu. Wczoraj spędziłam na niej miłą godzinę i na pewno skorzystam z niej jeszcze nie jeden raz ;)

Ogólnie Webcam Toy służy do szybkich (natychmiastowych) efektów dodawanych do zdjęć z kamerki internetowej. Myślę, że strona jest równie zabawna, co przydatna, bo wiele Bloggerek dodaje swoje kamerkowe zdjęcia ;) Także polecam zapoznać się z tą ''zabaweczką''!

Oto moje efekty wczorajszej nudy:



Mam wiele głupszych min, ale coś mi się wydaje, że już zachowam swój ''krzywy ryj'' dla siebie :D

Bawiłyście się już podobnymi programami? ;) 

14 komentarzy:

  1. Nie mów na siebie, że masz krzywy ryj -.-
    Zdjęcia kochane ! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nooo bezpośrednio aż tak nie mówię, bo dałam w cudzysłów xD
      dziękuję :D

      Usuń
  2. Haha, też lubię takie "głupie" foty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami trzeba się powygłupiać :D

      Usuń
  3. super zdjęcia, nie zawsze trzeba być poważnym ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, nawet mam kilka zdjęć już wywołanych;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo na pewno zajrze na stronke ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana czekam ze zniecierpliwieniem na nową notkę, daj znać ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że dam, i cieszę się ;)

      Usuń
  7. Śliczny nagłówek!
    Tak, korzystałam z webcam toy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, to fajnie że się podoba :D

      Usuń