niedziela, 11 listopada 2012

nowe smaki

Zbieram się spać, jak dobrze, że jutro jeszcze niedziela i wolne! Takie chwile cieszą najbardziej, gdy uświadamiamy sobie, że rano nie czekają na nas żadne obowiązki, a my możemy sobie pospać ;)

Dzisiaj dorwałam w sklepie takiego oto 3bita! Kiedyś go już widziałam na jakiejś stronce, ale nigdzie nie mogłam go dostać.




Bardzo smaczny, polecam ;)

I właściwie to na tym zakończę notkę, bo oczy same mi się zamykają ^^ Także zbieram się spać!
Dobranoc ;)

8 komentarzy:

  1. jadłam ale średnio mi smakuje :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo, że nie każdemu posmakuje :D dla mnie lepszy jest tradycyjny 3bit, ale ten też niczego sobie ;)

      Usuń
  2. Widziałam, ale jeszcze nie próbowałam ;)
    U mnie konkurs, do wygrania 2 bony po 100zł na buty
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, nie widziałam jeszcze go... muszę spróbować :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. ojjj, no nietypowy dość był :D ale mi smakował!

      Usuń
  5. ooo muszę go dorwać! :D


    pozdrawiam i zapraszam Cię do mnie :)

    OdpowiedzUsuń