czwartek, 8 listopada 2012

jesienno-zimowe umilacze

Ostatnio za oknem typowy listopad... Zimno, buro, ponuro, wieje ;)

Dzisiaj nie chciało mi się iść na dwa wykłady, więc pospałam sobie do 10, poleżałam w łóżku do 11, zjadłam jajecznicę z pomidorkami, a teraz siedzę sobie i przeglądam różne strony ;) Zaraz zabiorę się za referat na jutro o inkubatorach technologicznych, tak bardzo mi się nie chce... A potem wybywam na statystykę opisową. Jakoś jestem zmęczona tą uczelnią, że nawet mi się chodzić na nią nie chce ;P.

Wczoraj na poprawienie humoru przeszłam się do miasta, do Rossmanna i do Pepco, z zamiarem kupienia sobie czegoś, co mi wpadnie w oko ;) Nie wydając przy tym za dużo (nie lubię wydawać jednorazowo dużo pieniędzy, potem mnie to męczy i dręczy!).

No i oto moje łupy:

Pepco

Od razu moją uwagę przyciągnęły śliczne skarpetki, na których niedobór cierpię ostatnio ;) Te urzekły mnie swoimi wzorkami, idealnymi na zimę. Wiem, że nikt nie będzie ich widział, ale najważniejsze, że to ja będę miała świadomość, że mam śliczne skarpetki ^^ Nie mogłam się zdecydować, które wybrać, wszystkie tak bardzo mi się podobały. Wybór padł na te dwie pary. W sumie cenę mają w porządku, bo materiał i wzorki przypominają mi np. skarpety z Reserved, które, jak wiadomo, tanie nie są (przez co nigdy ich nie kupowałam chociaż bardzo mi się podobały...)


W moje ręce wpadły też majty, cena taka sama jak skarpety.



Rossmann

Lakier Wibo z nowej kolekcji Moulin Rouge. Nie mam praktycznie żadnych jesiennych/zimowych odcieni, a ten skojarzył mi się ze świętami, ta czerwień taka migocząca, piękne złoto-pomarańczowe drobinki... Nie udało mi się tego uchwycić w buteleczce na zdjęciach, ale jak pomaluję paznokcie, to może lepiej mi to wyjdzie! Zrobiłam mu z 20 fotografii w wielu różnych miejscach/pozycjach/oświetleniu i nie udało się xD To zdjęcie najlepiej oddaje jego kolor:




Lakier kosztował 5,49zł.


Od razu poprawił mi się humor ;) Jednak zakupy mają w sobie coś takiego, co potrafi zadowolić człowieka ^^

6 komentarzy:

  1. Skarpetki boskie ! :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dawno nie bylam w Pepco, muszę koniecznie się wybrać ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pepco jest idealne jak ma się chęć coś kupić, ale taniego ^^

      Usuń
  3. Zima dopiero się zacznie, ale takie skarpeteczki warto już mieć:)

    OdpowiedzUsuń