wtorek, 20 listopada 2012

znowu! dzisiejsze lumpeksowe łupy

Stało się... Po wczorajszych łowach czułam wielki niedosyt zakupów lumpeksowych, dlatego wybrałam się rano po pierwszych zajęciach na dostawę do mojego ulubionego second handu! Okazało się, że przeczucie mnie nie myliło - było tyle pięknych ciuszków, że obejrzałam tylko jeden wieszak i musiałam powiedzieć sobie STOP, bo bym chyba przygarnęła wszystko. Wzięłam więc do przymierzalni 6 rzeczy, a w selekcji przeszły 4 i trafiły do mojego domu :) Jestem bardzo szczęśliwa po tym dzisiejszym łowie!

Przejdźmy do konkretów ;)


Tunika z perełkową ''kolią''.




Mgiełka.
 Wybaczcie mi ten wzorzysty stanik pod spodem, to tylko do zdjęcia tak się trafiło :)




Karmelowa sukienka.




Bluzeczka w kolorze mlecznego różu.



 Za wszystko zapłaciłam 29zł.

Z lumpeksu wyszłam wręcz roztrzęsiona po takiej ilości udanych łupów! Taka bluzeczka z koronkowym tyłem w pastelowym kolorze i taki fason sukienki marzyły mi się od dawna. Na dodatek kupiłam to wszystko za śmieszną cenę ;) Firm nie podawałam, bo raczej nie są jakieś sieciówkowe, a jeśli nawet, to nie w PL ;p

Tak więc w dwa dni udało mi się zdobyć aż 8 nowych rzeczy i to za łączną sumę 50zł! Wszystkie są nowe, niektóre rzeczy kupiłam z metkami (jak mgiełkę). I kto mi powie, że lumpeks to nie jest cudowny wynalazek?! ;)

I jak Wam się podoba?

23 komentarze:

  1. Rany, pierwszy nabytek jest swietny! :) I to za taka cene ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;)
      no cena jest wspaniała :D

      Usuń
  2. sukienka z zestawieniem z malym paskiem idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak planuję :) do tego np. czarna marynarka + czarne szpilki ;) może na egzamin na sesji letniej się nawet tak wybiorę?

      Usuń
  3. Mamy zaszczyt przedstawić Ci nową ocenialnię, której zadanie będzie polegało na promowaniu blogów niezwykłych. Blogów, które zasługują na uwagę bardziej, niż te kiczowate, głupie rozkminy nastolatek, które podniecają się każdą pierdołą. Chcemy, aby wartościowe blogi wypłynęły na niezmierzone wody czytelniczego zachwytu i chwili refleksji.

    Jeśli byłabyś chętna poddać swój blog ocenie, zapraszamy na: Szczyptę Krytyki.

    PS Przepraszamy za spam, ale trzeba się jakoś „wylansować” i mamy nadzieję, że zrozumiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne rzeczy! bardzo mi się podobają. ;D
    kolejny powód by kupować w sh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, nie ma to jak sh :) można kupić fajne ciuchy za małe pieniądze.

      Usuń
  5. Tunika i ostatnia bluzka BOSKIE! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. tunika i sukienka po prostu przepiękne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się ta sukienka :D jest świetna :)
    czekałaś na nową notkę. ona się już pojawiła i serdecznie więc zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam lumpeksy! Piękny rzeczy kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ja kocham sh! a Twoje łupy są godne pozazdroszczenia :D
    zapraszam do mnie na obserwację bloga, gdzie równiez będą pojawiac się notki z łupami z sh :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale genialne te ciuszki !!!
    I na dodatek za niskie pieniążki :)
    Ach szkoda, że u mnie te lumpeksy są takie drogie... a jak już jest stary towar to ciężko cokolwiek upolować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda :( u mnie też większość lumpeksów jest kiepska, tylko ten jeden jest wart uwagi.

      Usuń