poniedziałek, 26 listopada 2012

:C

Achhh, powiem Wam dobrą radę - nie zostawiajcie niczego na ostatnią chwilę... ;) Ja się obudziłam wczoraj, że mam kolokwium w środę - a potem się okazało, że jednak jest we wtorek, co jeszcze bardziej mnie zdeprymowało! Także dzisiaj spędzam od 10 czas nad zadaniami, próbując je zrozumieć i ogarnąć. :P Połowę już umiem, na drugie pół czekam, aż kolega wyśle mi tłumaczenie, bo niestety, ze wzorku to ja tego nie zrozumiem, bo równie dobrze mógłby być napisany po chińsku ^^.


No nic, idę coś wrzucić na ruszt, wziąć kąpiel i zasuwam dalej ;)
Miłego tygodnia Wam życzę!

10 komentarzy:

  1. ja o tym wiem, ale demotywujące jest to, gdy widzisz ilość odwiedzin a ilość komentarzy: to tak jakbyś pisała dla siebie, kilka tysięcy osób by przeczytało i wg ich by to nie zainteresowało.. a później dostajesz kilkanaście e-maili '' dlaczego mało postów?? '' ;x

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze robię sobie tak notatki do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh, znam to. Już się oduczam robienia wszystkiego na ostatnią chwilę. ; )
    Ale mam nadzieję, że dobrze poszło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy zaszczyt przedstawić Ci nową ocenialnię, której zadanie będzie polegało na promowaniu blogów niezwykłych. Blogów, które zasługują na uwagę bardziej, niż te kiczowate, głupie rozkminy nastolatek, które podniecają się każdą pierdołą. Chcemy, aby wartościowe blogi wypłynęły na niezmierzone wody czytelniczego zachwytu i chwili refleksji.

    Jeśli byłabyś chętna poddać swój blog ocenie, zapraszamy na: Szczyptę Krytyki.

    PS Przepraszamy za spam, ale trzeba się jakoś „wylansować” i mamy nadzieję, że zrozumiesz :)

    OdpowiedzUsuń