czwartek, 18 października 2012

szybszy weekend

Witam was ;)

Za chwilę spadam do łóżka. Dzisiaj zaczęłam weekend, czwartki mam wolne co dwa tygodnie, a w piątek odpuszczam sobie dwa zajęcia, ponieważ znalazłam sobie pracę na te trzy dni do soboty ^^ Mam trochę wyrzuty sumienia, bo to ćwiczenia, nie wykłady, no ale 2 nieobecności można mieć... Jednorazowo może się zdarzyć, a telefon z ofertą przyszedł właściwie o 21, bez wahania się zgodziłam ;)

Hah, będę rozdawać kupony promocyjne pod Empikiem xD -20% na wszystko, jest to akcja chyba w całej Polsce dlatego jeśli macie plany kupić coś w Empiku to przejdźcie się w okolicach waszych sklepów, bo też powinny być rozdawane kupony ^^ Sama dzisiaj taki dostałam, ale jeszcze nie wiedziałam, że jutro to ja będę po drugiej stronie!

Aktualnie jestem wykończona bo dwa dni pod rząd miałam na 7.30 i były to bardzo intensywne dni. Dlatego teraz zmykam do łóżeczka.

A tak do tematu spania, zdjęcie Fucia, naszego chomiczka ^^




Ten to prawie ciągle sobie słodko śpi, choć jak na chomika ma bardzo zorganizowane życie i codziennie ma swoje określone pory na określone czynności :O Zorganizowanie to podstawa ;)

Byłam dzisiaj na małej przechadzce po sklepach, m.in. odwiedziłam chińczyka i kupiłam dwie fajne rzeczy, ale niestety bateria w aparacie mi padła, a ładowarkę ma mój facet, ale obiecuję, że jak tylko naładuję to wrzucę *.*

Dobranoc!

5 komentarzy:

  1. tez bym zamienila 2 zajecia na taka oferte..:)
    ___________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


  2. u mnie do wygrania bransoletka z kryształkami Swarovskiego, zapraszam : http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie bardzo często rozdają te kupony :)

    OdpowiedzUsuń