sobota, 6 października 2012

sobotni wieczór

Spokojny, sobotni wieczór...

Czasami dobrze posiedzieć cały dzień w domu, prawda? Jednak ja pod koniec takich dni mam ochotę już gdzieś wyjść i coś ze sobą zrobić! Bo nie mogę usiedzieć na tyłku ^^ Jestem osobą dość energiczną, nie potrafię leniuchować zbyt długo, wtedy czuję się jakbym była chora, a energia rozpiera mnie od środka. Także jutro rano wcześniej wstaję niż dzisiaj i zapełnię sobie dzień różnymi fajnymi rzeczami! A potem kolejny tydzień na mej zacnej uczelni...

Myślę nad zmianami na blogu (wyglądowymi) i chyba niedługo nad tym pokombinuję!

Lubicie jesień? Bo ja bardzo lubię ;) Gdy jestem na dworze, to kocham piękną, słoneczną pogodę, kolorowe liście, szeleszczące pod nogami. A gdy jestem w domu to lubię listopadową pogodę, gdy nigdzie już nie muszę iść, to kocham gdy leje a ja siedzę w ciepełku! Jesień to dla mnie czas wieczorów z książką, herbatą, albo nad grami planszowymi z moim facetem ;) Ewentualnie filmy, czy siedzenie na kompie. Ciepłe, puchate skarpetki i miłe uczucie gdy śpi się pod ciepłą kołdrą, a nie jak latem oblewa potem w upale i nie może zasnąć ^^ Jesienią najmocniej śpię!



Udanego wieczoru!

17 komentarzy:

  1. moj sobotni wieczor to masa praacy ze zdj ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo lubię jesień! :) Jest wspaniała, najbardziej kocham te kolory! To chyba moja ulubiona pora roku. Lata natomiast nie zbyt lubię.. Wolę jak to powiedziałaś, leżeć pod kołdrą w ciepłym sweterku!


    Pozdrawiam i zapraszam : supergirljulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubie tylko zlota jesien :) hmm w sobote to ja lubie leniuuchowac, ale tylko w dzien. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też jesienią najmocniej śpię i najtrudniej się budzę, niestety :( nie lada wyzwaniem jest ściągnąć mnie z łóżka o 7 do szkoły..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz, mnie też. gdy budzik dzwoni mi o 6 rano, bo mam na 7.30, to mam ochotę go tylko wyrzucić przez okno ^^

      Usuń
  5. kochani chciałabym serdecznie zaprosić na tego bloga

    http://moadrafts.blogspot.com/

    wchodźcie, dodajcie do obserwowanych, komentujcie..
    na blogu będzie pojawiało się wiele konkursów w których będzie można wygrać wartościowe nagrody
    (obecnie przewidziany jest już jeden, który pojawi się za ok 2-3 postów)
    poza tym udostępniajcie link do niego !
    SERDECZNIE ZAPRASZAM !

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja uwielbiam nigdzie się nie ruszać i siedzieć cały dzień w domu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. szkoda, że nie moje... xD ale do posta z inspiracjami... ^^

      Usuń
  8. jesień to przepiękna pora roku ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. jesień jest moją ulubioną porą roku !


    padziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń