środa, 3 października 2012

Rossmannowe szaleństwo!

Miała być notka o łupach z SH, ale stwierdziłam, że może poczekać, a aktualnie trwa niezła wyprzedaż marek w Rossmannie - ich gazetka jest do obejrzenia np. na stronie internetowej ;) Dlatego łupy z SH powinny pojawić się jutro, a tymczasem, kto lubi rossmannowskie marki, niech leci do drogerii!

Ja osobiście uwielbiam ich własne marki i jestem im wierna, jak np. pudrowi Synergen ;) Lubię też testować nowości i jak coś wpadnie mi w łapki, to za takie niskie ceny od razu kupuję i próbuję. Nie jestem jednak maniaczką kosmetyczną i raczej wszystkiego mam po jednej sztuce, niż po kilka ;)


Oto i moje łowy: 




1. Żel do mycia - bez silikonów, bez barwników, jest przezroczysty, praktycznie bezzapachowy (no może wyczuwam w nim delikatną kosmetyczną nutkę). To już moje czwarte opakowanie. Używam go do mycia twarzy, świetnie radzi sobie z makijażem i oczyszczaniem buźki. Myję nim ręce przed nałożeniem soczewek, a także towarzyszył mi na wakacjach jako żel pod prysznic, żel do twarzy, żel do higieny intymnej a nawet... czasami szampon ;)

2. Oliwka dla dzieci Babydream - to moje pierwsze zetknięcie z nią. Czytałam o niej wiele pozytywnych opinii, a ponieważ skończył mi się olejek Alterra, kupiłam to. 250ml pojemności to całkiem sporo. Oliwki używam do olejowania włosów, do nawilżania ciała, do kąpieli, a także kilka razy w tygodniu smaruję wieczorem oczyszczoną twarz kilkoma kropelkami, które potem ścieram przed pójściem spać.

3. Puder dla dzieci też jest moim pierwszym zakupem z takiej serii, ponieważ czytałam o jego wielorakim wykorzystaniu ^^ Np. jako puder do twarzy, suchy szampon do włosów, do łagodzenia podrażnień po depilacji!

4. Wazelina do ust i jako krem pod oczy -> wiem, mam dopiero 20 lat, ale powiedzmy, że lubię zapobiegać, niż 'leczyć', tym bardziej, że jakieś już minimalne 'rowki' pod oczami mam :/ A wazelina działa lepiej niż jakikolwiek krem! Opakowanie jest pokaźne, nie wiem, kiedy je zużyję!

5. Krem do rąk z limitowanki, do torebki na uczelnię, ponieważ mam manię mycia rąk gdziekolwiek się znajdują, a wiadomo, że częste mycie mydłem wysusza skórę dłoni. Ładnie pachnie ;)

Za całość dałam 20zł!
Myślę, że jeszcze w przyszłości pojawi się recenzja niektórych tych kosmetyków ;) Uważam, że nie ma to jak tanie i dobre specyfiki!

______________________________________________________________________


Trzy dni temu rozpoczął się rok akademicki, jak wiadomo. Niestety jestem podłamana moim planem! We wtorki mam co tydzień ćwiczenia od 7:30 do 20:05 :O Jak to zobaczyłam, to się załamałam, a w środy mam znowu na 7:30. Na szczęście inne dni takie złe nie są, ale wolałabym codziennie mieć po trochę niż taki koszmarny wtorek. Wczoraj po powrocie do domu wzięłam tylko kąpiel i na nic innego nie miałam już siły. Teraz mam dwa wolne dni (jutro planowo, dzisiaj dzięki godzinom rektorskim) i wolałabym mieć po dwa ćwiczenia dziennie niż cały jeden dzień. No ale trudno się mówi.

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Nigdy nie słyszałam by wazelinę stosować jako krem pod oczy? Jak to działa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś wyczytałam w gazecie, że Anja Rubik tak poleca, bo kiedyś jej ciocia chyba powiedziała, i teraz niczego innego nie stosuje, więc z ciekawości wypróbowałam i ja ;)

      bardzo dobrze działa, wieczorem nakładam cieniutką warstwę wazeliny pod oczy, a rano skóra jest napięta, elastyczna i taka rozświetlona. nie podrażnia oczu ani skóry. ogólnie polecam, bo działa lepiej niż niejeden krem a jest mniej nafaszerowana chemią no i ogólnie tania ;)

      Usuń