niedziela, 14 października 2012

ostatnie outfity

Witam Was :)

Ależ dzisiaj produktywną sobotę miałam, hoho. Wyprałam ręcznie sweterki, ogarnęłam górę domu, wypucowałam łazienkę, nawet meble swoje poodsuwałam i usunęłam zza nich jakieś kotki ^^ Zrobiłam porządek na półce w łazience w swoich kosmetykach, powyrzucałam stare rzeczy, zajrzałam do pudełek z biżuterią i tam też poukładałam. Miałam w planach jeszcze poprasować, ale po zajrzeniu do koszyczka z wypranymi rzeczami, stwierdziłam, że nie opłaca się włączać żelazka dla 5 rzeczy ^^.

 Zgodnie z tematem, dodaję kilka moich ostatnich outfitów :)



bluzeczka - Atmosphere, SH (pokazywałam w jednej z niedawnych notek)
sweterek - po mamie
spodnie - H&M
jazzówki - H&M


bluzeczka - Camaieu
spodnie - C&A (udało mi się je kupić BEZ PRZECENY za... 35zł! :O )
buty - Deichmann



top - Atmosphere, SH
spodnie - C&A
sweterek - Biedronka xD
piórkowy wisiorek - H&M
jazzówki - H&M


bluzeczka w kokardki - SH
spodnie - H&M
jazzówki - H&M


sweterek - H&M, sh
spodnie - H&M
eskimoski - Auchan


No, to wszystkie outfity na dzień dzisiejszy ^^

Ten tydzień na uczelni miałam dość męczący, ale grunt, że w weekend nie muszę nic robić. Totalnie nic. Mogę się zająć sobą, domem, czymkolwiek :P Muszę korzystać póki mogę!

Dobranoc!

7 komentarzy:

  1. Szczerze to z GArniera nie pasuje mi BB. Teraz wyszedł do cery tłustej i może jest lepszy niż ten podstawowy. Jest on gęsty, a nawet bardzo, wydajny, całkiem dobrze kryje i tyle plusów. Musze dawać na niego dużo pudru matującego, bo po nim skóra się świeci. Z Meybelline jest lepszy, ale z kolei rzadszy i mniej wydajny. No i droższy (chyba około 30zł), a w promocji za około 20zł. Dziewczyny na forum Gyaru chwialą sobie BB z Eveline, ale nie wypowiem się na jego temat, gdyż nie używałam. Te zwykłe BB nakładam jak muszę gdzieś szybko zaraz wyjść. Osobiście wolę oryginalny, azjatycki BB Super Hot Pink. Można na allegro dostać go nawet za 60zł (już z przesyłką) wzwyż. Ja za swój dałam 79zł z przesyłką za darmo i dodatkowo otrzymałam gratis azjatycką maseczkę za 10zł. Wpisz na allegro BB SUper Hot Pink. Albo są jeszcze inne warianty BB, zalezy jaką masz cerę. Ja mam trądzikową i tłustą, więc SUper Hot Pink jest dla mnie najlepszy. W razie pytań pisz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przes odt outfit mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatni mega :)
    zapraszam do mnie zaobserwuj, skomentuj ,oddzwięcze się to dla mnie ważne♥
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń