sobota, 6 października 2012

nowe dekoracje

Czeeeeść :)
Dzisiaj siedzę w domu, spałam po tym tygodniu jak zabita! Wczoraj jak wyszłam o 7 rano tak wróciłam o 21, ale nie narzekam, bo dzień spędziłam dość przyjemnie oprócz ciągłego jeżdżenia na uczelnię ^^ Miałam wykład i dwa ćwiczenia, ale pomiędzy nimi po 2-3 godziny przerwy, więc jeździłam do domu chłopaka. Wieczorem skoczyliśmy do kawiarni na pysznyyy deserek :) Po powrocie do domu nie miałam na nic specjalnie siły. Wzięłam tylko ciepłą kąpiel i posiedziałam przed kompem, a o 24 jak nigdy padłam. Z reguły nie udaje mi się zasnąć przed 2 albo i 3 (jeszcze nie przestawiłam się po wakacjach).

Jako że dzisiaj spędzam dzień w czterech kątach, zrobiłam porządki, umyłam łazienkę, a także wykorzystałam moją nową zdobycz z Biedronki - naklejki na ścianę! Kupiłam je kilka dni temu za 7,99zł - jeszcze tak niskiej ceny przy naklejkach nie widziałam. Jedne już mam (kiedyś kupiłam w Empiku ważki z kwiatami na całą ścianę i mam je po przeciwległej stronie), a te postanowiłam przykleić nad łóżkiem z formie obrazków. Były jeszcze inne wzory, ale dziecięce, np. pegazy, jednorożce, księżniczki czy statki pirackie ^^




A tak wyglądają na ścianie po przyklejeniu:




Jeszcze jak wymienię pościel na białą w różowo-błękitno-fioletowe kropeczki i motylki, będzie bardziej pasować ^^

Teraz lecę coś porobić.
A jak Wam mija weekend? ;)

3 komentarze: