środa, 31 października 2012

długi weekend

Tak bardzo się cieszę, że mamy długi weekend! :)
Nie za bardzo lubię jutrzejsze święto, ponieważ dla mnie zupełnie mija się z celem. Powinno się wiązać z zadumą, zamyśleniem nad życiem, śmiercią, pamięcią o bliskich, a tymczasem 99% społeczeństwa ma to za przykry obowiązek, że trzeba posprzątać, pójść na Mszę, na której nikt nie będzie uważał, i jeszcze się kłócić i będzie to przyczyną zmartwień ''ojezusmariajutrotrzebajechaćnacmentarz'' ;) No nie przepadam za tym świętem i już! ^^ A Wy macie podobnie?  Myślę, że o zmarłych bliskich powinno się pamiętać zawsze a nie gdy nadejdzie 1 listopada!

Halloween nie obchodzę i nie propaguję, chyba nie jestem ''tym'' pokoleniem, jeszcze się wyłamałam ;)



18 komentarzy:

  1. ja również nie obchodzę halloween, chyba już z tego wyrosłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nigdy nie obchodziłam i obchodzić nie zamierzam :D nie ''rajcuje'' mnie to ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. miłe i puchate na zimne jesienne/zimowe wieczory :D

      Usuń
  3. No to witaj w klubie "nielubiących Halloween", high five! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Simsy <3 Dawno nie grałam :) Ja halloween lubię,ale nie obchodzę tak,że chodzę po domach i nie przebieram się ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje ;* ja Halloween lubie, kiedys chodilam nawet po domach w 1 roku ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musiało być zabawnie ^^ czy ludzie byli niechętni? :>

      Usuń
  6. Zapraszam na konkurs do wygrania bransoletka i komin
    (zgłosiły się tylko 4 osoby - są duże szanse na wygraną)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uważam, że o zmarłych powinno się pamiętać zawsze, a nie tylko jednego dnia. Jak ja dawno w simsy nie grałam :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem sama z moją opinią ;) myślę, że wiele ludzi uważa podobnie. :)

      Usuń