poniedziałek, 3 września 2012

new in

Czyli kilka nowości, które ostatnio u mnie zawitały ;)

Ostatnio w chińczyku wpadła mi w oko torebka, w sumie nigdy mi się takie nie podobały, ale ta jakoś tak wpadła mi do głowy i wypaść nie mogła. Jest pojemna i przyda mi się na pewno na uczelnię, bo mieści zeszyt a4, netbooka, i na pewno pomieści inne szpargały albo kanapkę ;) Kosztowała 39zł, nie tak dużo, a wy co o niej myślicie?



Stoi pusta, więc się odrobinkę 'wklęsła', wybaczcie ;)



Jakoś tak nie zalatuje chińczykiem dla mnie na pierwszy rzut oka, bo niektóre torebki to z kilometra krzyczą 'jestem made in China!'' ;D

Druga rzecz to szorty, oddane mi przez moją mamę, która kupiła je sobie na plażę gdy byli na jeden dzień z tatą w Międzyzdrojach. Wiadomo, że nie będzie w nich śmigać na co dzień, więc dzisiaj zostałam ich właścicielką. Mocny kolorek ;)
 



Przydadzą się na przyszłe wakacje :)

Ja aktualnie spędzam dnie na mojej kanapie płaczu w kącie płaczu, ucząc się do egzaminu w czwartek... :/ Wiem, że potem jeszcze miesiąc wolny, ale skutecznie mi to psuje póki co humor.




Tak, to co tam widzicie, to małe, to ściąga. Nie ściągam (nie umiem, nie chcę, nie potrafię...), ale ściągi robię, bo jak je mam w torebce, to zawsze jakoś lepiej się czuję. A że na tej wszystko jest, uczę się z niej xD



Na koniec życzę tym z Was, którzy dzisiaj wrócili do szkoły, żeby ten rok szkolny zleciał Wam szybko i był udany!

4 komentarze:

  1. Torebka jak i spodenki bardzo mi się podobają ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No.. torebka ładna :) I co najwazniejsze, mieści sporo rzeczy^^

    OdpowiedzUsuń