poniedziałek, 13 sierpnia 2012

przyjemny weekend

Witam Was cieplutko :)

Mam bardzo przyjemny weekend za sobą. Podczas tych dni wpadłam z moim ukochanym na pomysł wypadu do Poznania... już w sobotę! Mamy sporo planów na dwa dni, więc to będzie intensywnie spędzony czas. Jednocześnie jest to nasz ostatni wyjazd wakacyjny, potem do końca września w domu ;) Dzisiaj musimy zająć się sprawą noclegu, bo okaże się, że będziemy spać w parku na ławce xD

Wczoraj też w końcu mogłam przedłużyć umowę i wziąć nowy telefon. Bardzo mnie to cieszy, bo mój staruszek wyzionął ducha jakieś pół roku temu i musiałam używać totalnej cegły po moim tacie. Wkurzała mnie niemiłosiernie na każdym kroku ;) Teraz muszę rozgryźć dodawanie notek czy zdjęć na bloga przez telefon, co trochę ułatwi mi dzielenie się z wami fajnymi momentami (wiadomo, że lepiej czasami 'na gorąco' niż po kilku dniach).

Czas na kilka weekendowych zdjęć ;)


 outfit

spodnie - h&m
tenisówki - Auchan
t-shirt -  Reserved
 

Naprawdę mini zakupy w Rossmannie ;)


Sobotnie, pyszne ciasto z borówkami upieczone z chłopakiem, mmniaaaam <3

18 komentarzy:

  1. Masz śliczną figurę ! :)
    Obserwuję i zapraszam :)
    http://olkaaaax33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniaam *-* Świetne spodnie masz ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyślij mi mejlem kawałek tej pyszności ;) Hehe, czyli weekend zaliczony do udanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś o TAGowana i zaproszona do zabawy na moim blogu, zapraszam ! : http://olkaaaax33.blogspot.com/2012/08/zabawa-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia
    Ciasto wygląda pysznie :)

    Zapraszam do zadania mi pytań
    www.fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm zjadłabym sobie takie ciasto : D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pysznie wygląda to ciasto!
    Mnie też by się przydał nowy telefon :))

    OdpowiedzUsuń
  8. hahaha dobreee ;D
    zgłodniałam !:D

    OdpowiedzUsuń
  9. aż się głodna zrobiłam, podziel się ciastem XD
    [weird-fangirl.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  10. Placek wygląda przepysznie. <3

    OdpowiedzUsuń