wtorek, 8 maja 2012

wiosenno-letnie zakupy

Bardzo dawno mnie tu nie było, zaglądam do Was regularnie, jednakże sama nie mam jakichś hmm... pomysłów? Co bym mogła Wam napisać, pokazać... wydaje mi się że moje posty są zbyt jednostajne, nudne? Potrzebuję Waszych porad co powinnam zmienić a co zostawić. Liczę na Was!

Majówka minęła mi przyjemnie, była bardzo długa, bo aż 10 dni. Wczoraj wróciłam na chwilę na uczelnię, dzisiaj mam wolne, więc jeszcze odpoczywam. Dopiero od jutra się zaczyna prawdziwy powrót, niestety... Udało mi się wypełnić wszystkie moje plany - zrobić grilla, pojechać nad wodę na piknik, poopalać się, pójść do kina, odwiedziłam też dziadków chłopaka. Pojechaliśmy do innego miasta i zahaczyliśmy o giełdę i galerię, trochę się obkupiłam ^^ Z reguły niewiele sobie kupuję, a żeby kupować kilka rzeczy na raz - u mnie to rzadkie zjawisko. Chyba pierwszy raz w życiu tak sobie pozwoliłam.

Na giełdzie zaopatrzyłam się w miętowe spodnie (tutaj światło trochę przekłamało kolor - wyglądają na błękitne, w rzeczywistości są miętowe), bokserkę i dwie pary majciochów ^^


Z kolei w galerii kupiłam wymarzoną sukienkę z H&M i strój kąpielowy z C&A. Co roku pozwalam sobie na nowy strój ze względu na to, że są bardzo tanie. Mam zasadę, że za strój wydam maksymalnie 40zł i udaje mi się tego trzymać. Marzę o innym fasonie, niestety w takim wyglądam i czuję się najlepiej, i zawsze z takim kończę... każda część kosztowała 17,50 ;)


Muszę tu trochę ogarnąć moje otoczenie i zabrać się do nauki na kolokwium z zarządzania zasobami ludzkimi... także lecę, bo po południu może wybiorę się do aquaparku i już nie będę miała siły na przyziemne sprawy typu nauka ;)

Trzymajcie się!

22 komentarze:

  1. Ja osobiście nic bym tu nie zmieniała. Może napisz coś więcej o sobie i swoim codziennym dniu, swoim hobby itp. :*
    Mam prośbę- klikniesz w banner na moim blogu "Mój styl: casual"? Bardzo mi zależy na głosach bo to II etap konkursu. Tylko klik. Prooszę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo intensywny długi weekend. Takie właśnie lubię - wypełnione różnymi fajnymi wydarzeniami! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest prześliczna..
    ja zastanawiam się nad strojem kąpielowym,w którym góra jest bez ramiączek, ale nie wiem jak to wyjdzie XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely babe! Let`s follow each other!
    xoxo

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Nie wiedziałam, że na otarcia i pryszcze działa :) Właściwie wcześniej nie dawałam go na całą twarz. Co do zapachu to nie używałam go tak długo, żeby zdążył mi się znudzić, bo poprzednia buteleczka się stłukła po 2 tygodniach, a nowa jest nowa ^^
    Dziękuję za obejrzenie naprawdę i do zakupu szczotki zachęcam :*
    A co do Twoich zakupów to kocham majtaski sa takie kolorowe i strój ciekawy. Ja już sobie kupiłam ale gdybym nie miała to a pewno bym sie skusiła na podobny:*

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne kolorki! takie wakacyjne. :]]

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo strój piękny :)! i ta kiecka ♥ a co do postów, warto ustalić sobie pewne kategorie i w ich kierunku dodawać notki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne, w tygodniu wybieram się na takie letnie już zakupy ;) / kaarmil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu pisz z pasją o tym co lubisz, a z pewnością nie będzie nudno! :)

    Miętowe spodnie, mmm <3 Ja ostatnio mam głód mięty w mojej garderobie ale jakoś niczego sobie znaleźć nie mogę ;<

    OdpowiedzUsuń
  10. No wiesz co? A gdzie nowa notka?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mam nadzieję, że wypali, bo uwielbiam tu zaglądać :* Czekam, czekam a Ty pisz;***

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne,fajne ;) Jestem tu pierwszy raz i na pewno nie ostatni . Może wpadniesz do mnie i Ci się coś spodoba ;) Obserwujesz mój ja obserwuje twój ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piękna sunkienka!:) a czemu tak dawno notka dodawana?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja cię chyba zaraz skoszę kosiarką! Żądam natychmiast nowej notki :*****

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne te twoje zakupy :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bransoletka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń