sobota, 7 kwietnia 2012

kolorowe pisanki

Przygotowania do Wielkanocy w pełni :) Dzisiaj sprzątanie, do kościoła z koszyczkiem, pieczenie. W całym domu pachnie sernikiem, a w kolejce czekają babeczki. Szkoda tylko, że pogoda nie dopisuje. Jest mokro i zimno. Niemniej jednak drzewa i kwiaty kwitną jak szalone, w powietrzu czuć wiosnę i mam nadzieję, że niedługo będzie pięknie, soczyście zielono... kto by nie chciał?

Wczoraj razem z mym lubym zajęliśmy się malowaniem jajek, co roku się w to bawimy, samej nigdy mi się nie chciało a z kimś jest o wiele weselej! Kupiłam specjalny ''magiczny pisak'' i szablony do jajek razem z barwnikami, co roku robimy jakieś inne ;)







Wyszło kolorowo!

16 komentarzy:

  1. Wesołych świąt, smacznego jajka i mokrego dyngusa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej,ale cudowne jajka!
    puciablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nic trudnego! na wilgotne włosy,zawijasz mokre pasma bibuły. owijasz tam gdzie chcesz ;) czekasz ok. 10-15 sekund i potem zdejmujesz to z włosów i suszysz. PAMIĘTAJ O JAKIS STARYCH CIUCHACH I RĘKAWICZKACH.. bo jak nie wylądujesz tak jak ja ;( moja biała bluzka jest różowa i ręce również. ;( pozdrawiam ;* puciablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam ten magiczny pisak w Auchan ^^ Śliczne jajka. Wesołych Świąt, kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne pisanki :)
    bardzo ladny blog <333
    + Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu ( do wygrania bon na wybrane buty)

    WESOŁYCH ŚWIĄT ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. można pocierać..ja tylko zawinęłam i też wyszły,więc jak chcesz ;>
    + nie ma za co (:
    puciablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. możesz zamieścić zdjęcie z linkiem do konkursu na swoim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pisanki, nie wiedziałam o istnieniu takiego magicznego pisaka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja w tym roku nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń