wtorek, 20 marca 2012

bag from sh

Dzisiaj mam dobry dzień!
Skończyłam zajęcia już o 8:30, więc postanowiłam wybrać się do sh. Okazało się, że był to nadzwyczaj udany wypad, bo w oczy rzuciła mi się skórzana torebka za zawrotną cenę 2zł :)




Tutaj zdjęcie na mnie, żeby pokazać Wam, jaka jest jej wielkość:



No i jak Wam się podoba?
Ja od dawna czaiłam się na taką właśnie torebkę. Bez namysłu ją wzięłam ;)

Przeziębienie mi przechodzi, całe szczęście. Jest piękny i słoneczny dzień i właśnie myślę, gdzie by tu wyjść ^^ Studia są świetne bo na początku semestru w ogóle nie trzeba się martwić nauką, przynajmniej na moim kierunku, dlatego też korzystam z wiosny pełnymi garściami!

7 komentarzy:

  1. boże terz chce trafic na taką :<

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę torebki, byłam dwa razy w SH i nigdy nic fajnego nie znalazłam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. szampon też fajny:) ja najczęściej (czasem mi się nie chce) używam tej odżywki i szamponu do metody odżywka-szampon-odżywka. Jako ostatnią odżywkę nakładam maskę i włosy są REWELACYJNE!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu ja nigdy na nic takiego nie mogę trafić!? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna ta torebka;).
    No to całkowitego powrotu do zdrowia;).
    Byłoby mi miło gdybyś wypowiedziała się na temat mojej notatki o glanach! Obserwujemy?
    lovagex3.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń