środa, 28 marca 2012

pomarańcz od golden rose

Ostatnio zaopatrzyłam się w dwa lakiery Golden Rose i dzisiaj pokazuję Wam jeden z nich.




Jest to mój pierwszy lakier tej firmy, za 3,80zł nabyłam 5,5ml buteleczkę. Ilość wydaje mi się wystarczająca :) Ogólnie to lakier przypadł mi do gustu. Trzymał się 3 dni bez odprysków, łatwo się nakładał, w miarę szybko zrobił się suchy. Może się wydawać trochę wodnisty i faktycznie taki jest, ale nie przeszkadza to w jego użytkowaniu.

Podobał mi się jego 'żarówiasty' efekt :) Rzucał się w oczy i o to chodzi. Na półce czeka jeszcze zieleń, niedługo ją przetestuję. I na pewno kupię jeszcze niejedną buteleczkę ;)

Polecam!

8 komentarzy:

  1. ale masz ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam tego rodzaju lakier do paznokci i jestem z niego jak najbardziej zadowolona:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale nie wiem czy zauwazylas,ze odbija sie sam stanik rowniez. tzn jego miseczka u gory i tego juz sie nie da zlikwidowac :) z reszta mi to nie przeszkadza, na zywo tego tak nie widac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetyn efekt, lubię takie energetyczne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię tę firmę. świetny kolorek! ^^

    OdpowiedzUsuń