piątek, 16 marca 2012

apsik!

Witam wszystkich :)
Moją dumą było to, że ani razu nie zachorowałam zimą, nawet nie byłam przeziębiona. Niestety wykrakałam ostatnio ;) Podziębiłam się, niestety. Dzisiaj zastosowałam szereg różnych metod wyleczenia się, bo jak wiadomo pogoda za oknem piękna i szkoda marnować takiego słonecznego, wiosennego weekendu! Dlatego chleb z masłem i czosnkiem, herbata z cytryną, zaraz mleko z czosnkiem, masłem i miodem (nienawidzę), tabletki i trochę dzisiaj pozwoliłam sobie poleżeć i poleniuchować. W sumie to niepotrzebnie dzisiaj szłam na wykład, ale i tak mam 4 dniowy weekend! 


6 komentarzy:

  1. Zdrowia ! Też jestem przeziębiona ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam dosłownie to samo. Zaciesz, że jestem zdrowa i nagle bum - choroba!

    Turqi

    OdpowiedzUsuń
  3. Pociesze cię - wyzdrowiejesz :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też byłam trochę chora ostatnio (2 razy!), dziś się lepiej poczułam i od razu wybiegłam na dwór w krótkim rękawku XD

    OdpowiedzUsuń
  5. na zdrowie ;D
    masz cudowny nagłowek ;)


    zapraszam na bloga: http://aleeexsmile.blogspot.com/ - relacja z koncertu Ewy Farnej ;)

    OdpowiedzUsuń