sobota, 4 lutego 2012

płaszczyk z sh

Dzisiaj nigdzie nie wychodzę z domu, bo za dwa dni zaczyna się sesja... Muszę się uczyć, zaliczenia już za mną i powiem Wam, że nie było tak źle! Oczywiście trafiła mi się pierwsza dwója, najśmieszniejsze to, że wszystko napisałam jak należy i dostałam ją w sumie za nic :> Napisałam poprawę na którą wykułam się tak, że umiałam słowo w słowo z książki, a doktorek i tak stękał nad tym i marudził, z łaską powiedział ''no dooobra... niech pani ma, zaliczone'' śmiać mi się chciało jak nie wiem ;) bałam się że mnie nie dopuści do sesji, a to bzdetny przedmiot na zaliczenie, no i jeszcze rozumiem, gdybym nie umiała, ale kurczę, żeby napisać dobrze i jeszcze marudzili... Mój komentarz - STUDIA!


Ostatnio dopiero chwyciły u mnie mrozy i w związku z tym zostało otwarte nowe lodowisko pod aquaparkiem. Wybrałam się na nie z chłopakiem w zeszły poniedziałek. Chłopak zrobił mi fotki, więc uznałam to za dobrą okazję do pokazania Wam mojego wierzchniego outfitu ;)


Wybaczcie mi za minę... raziło mnie słońce! ^^



Wiatr rozwiał mi moją czapkę, więc pomińcie to! :)

Płaszczyk kupiła mi mama 3 lata temu w... sh. Za dokładnie 3zł. Płaszczyk pochodzi ze sklepu River Island...
I powiedzcie mi, czy nie warto chodzić do potocznie zwanych ''lumpów''?! 



Oprócz tego:
czapka uszanka - bazarek, 35zł
szalik - sh, 2zł
spodnie - chińczyk, 65zł
łyżwy - Worker



Jeśli ktoś jest zapalonym łyżwiarzem albo amatorem którego brzydzą używane łyżwy z wypożyczalni, polecam mu tę firmę, łyżwy mam od 4 lat i są dalej w świetnym stanie, ocieplone w środku futerkiem które trzyma temperaturę, nic, tylko się ślizgać ;)

I jak Wam się podoba płaszczyk?

Lecę do nauki, zrobię sobie herbatkę i zabieram się za... no jakże, mój ukochany, cudowny, wspaniały MARKETING! -.- 

Co do herbatki polecam Wam:


Jest znakomita, większość herbat smakuje podobnie, jak kisiel owocowy, a w tej naprawdę czuć truskaweczki :>

Miłego weekendu!

16 komentarzy:

  1. Płaszczyk jest genialny, jeszcze za taką cenę :0 wow :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Lumpeksy świetna rzecz, sama uwielbiam. :) Świetny ten płaszczyk, wydaje się super wygodny. A herbatki uwielbiam, ale wolę jednak te sypane od tych w torebeczkach, dlatego zazwyczaj kupuję w Internecie lub specjalnym sklepie. Ostatnio do gustu wyjątkowo przypadła mi yerba mate IQ. Zwykła zawsze wydawała mi się taka hm... "sianowata"? Mieszanka z kwiatami pomarańczy, guaraną, guawą i miłorzębem japońskim jest po prostu mmmm... Polecam, można dorwać gdzieś w odmętach allegro ;)

    Gratuluję dostania się do sesji, oby tak dalej. Będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk jest naprawdę ładny. Również podoba mi się twoja czapa ;) A minka fenomenalna !;P Dodałam się do obserwatorów i myślę że będę tutaj częściej zaglądać:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezły płaszczyk, niezły. A herbatka - moja ulubiona!

    OdpowiedzUsuń
  5. Za 3 zł taki świetny płaszczyk? Świetny zakup :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Łyżwy ahh kiedyś bardzo lubiłam jeździć (oczywiście była to jazda tylko i wyłącznie do przodu i byle by nie dalej niż 1 m od bandy :P ) Chyba się normalnie wybiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Plaszczyk supper i to za taka cene znaczy ogolem caly stroj fajny :p Herbata nie pilam ale chyba wyprobuje :) Zapraszam www.chudnijzglowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie chodzę to takiego typu sklepów ale kto wie, może zacznę po tym co oglądam na blogach ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj. Wybacz, jeżeli zabrzmi to jak spam, ale chciałam Cię serdecznie zaprosić do wzięcia udziału w rozdaniu u mnie na blogu. :) Może kawa także przypadnie Ci do gustu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny ten płaszczyk, no i też podoba mi się twój nagłówek : D

    fromerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurde, warto!:O niedość, że z RI to jeszcze za 3 zł! :O

    xoxo,
    http://myblondhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny jest, wow;o

    xoxo,
    http://myblondhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jejku, ale uroczy płaszczyk :p Musze zacząć bywać w second hand`ach.
    Też ostatnio sobie śmigałam, chciałam iść dziś, ale chyba pogoda nie pozwoli.
    Zapraszam do mnie :) + obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja w tym roku wgl.nie byłam na łyżwach a mam łyżwy swoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszczyk oczywiście śliczny i ta biel ...
    A herbatki najbardziej uwielbiam z firmy bioactive :)

    http://twojsukceswtwoichrekach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń