czwartek, 23 lutego 2012

Outfit

Witam Was w ten pochmurny i deszczowy dzień ;)
Przychodzę z moim ostatnim outfitem, wybaczcie mi kuchenną scenerię... musiałam samostrzał zrobić, chodziłam po domu i szukałam miejsca na postawienie aparatu żeby jakoś to zdjęcie wyglądało, i oto zwycięzcą konkursu został... stół! 








sukienka-golf - New Yorker, 19,90zł (%)
rajstopy - ?
zakolanówki (które wykorzystałam jako podkolanówki) - Biedronka, 9,90zł
oficerki - Deichmann, ceny nie pamiętam, ale tak koło 130zł



Jak Wam się podoba? ;)


10 komentarzy:

  1. mój miał zapalenie prostaty:/

    a jest taki wesoły, że szkoda by było gdyby zmienił się i spoważniał. U mnie na ulicy z kolei same owczarki niemieckie itp. ze 3 razy większe od Dextera:p

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem Ci, że jest ok. Kupiłam go w piątek wieczorem, po powrocie do domu od razu spróbowałam i wg. rozdzielał tylko rzęsy, ale nastepnego dnia (może musiał trochę zaschnąć) było juz o wiele lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. w intermarche na Makowej, ale nie na sklepie tylko w tym stoisku z gazetami było ich sporo, ale tylko z tuszami, z błyszczykiem nie widziałam:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham cię normalnie :*** Lecę jutro do Mc. Ostatnio widziałam kucyki ale Rainbow nie było ^^ Hah. Dzięuję za cynk :*
    Co do outfiftu to ok. ^^ Podoba mi się Twój styl :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie dzisiaj mają dzwonić z Tally Weijl ale i tak przyjęłam pracę kelnerki, także nie ma to już znaczenia ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety też nie mam z tamtej kolekcji- tyle się zbierałam d Mc że nie miałam kiedy . Ale już jestem umówiona na jutro ^^ Haha. ^^ Najważniejsze że moje ulubione są teraz !!! :*

    OdpowiedzUsuń