wtorek, 28 lutego 2012

nowy semestr

Pogoda płata figle, raz jest miło, słonecznie i ciepło, a niebo bezchmurne, a na drugi dzień szaruga, wieje wiatr i leje deszcz ;) Dzisiaj niestety mamy tę drugą wersję pogody, a szkoda, bo jak jest ładnie i słonecznie to mam prawdziwego kopa do działania! I akurat jak musiałam się skupić tylko na nauce, to pogoda była najładniejsza... Ironia ^^

Wczoraj pisałam drugi termin marketingu. Bałam się strasznie, bo miałam wrażenie,  że nic nie umiem. Uczyłam się, ale ciągle byłam przekonana, że nie zdam i że mnie wyrzucą, bo na pierwszej sesji nie można brać warunków... Myślałam że w oczekiwaniu na wyniki zniosę jajko, czekałam 7 godzin... I jest! 4! Moje szczęście dalej nie zna granic, a ja, mimo że czasami marudzę na uczelnię, przez ten stres uświadomiłam sobie jak bardzo lubię tam chodzić i jak bardzo mi na tych studiach zależy, oraz jak bardzo lubię ludzi z mojej grupy, nawet tych, z którymi nie za bardzo gadam. 

Z okazji rozpoczęcia nowego semestru kupiłam sobie dzisiaj dwa nowe zeszyty. Wiosenne oczywiście, optymistyczne :)







Właśnie wróciłam z pierwszych zajęć o 7:30, rachunkowość finansowa. Babka miła, przedmiot pewnie trudny, zobaczymy. Jeszcze o 15 wracam na uczelnię na wykład, też z rachunkowości.
Dopijam kawę bo padam po pobudce o 5:45 i lecę poodkurzać i umyć podłogi ;)

Trzymajcie się!

5 komentarzy:

  1. http://stylio.pl/ogloszenia/oferty/102175 chcesz cos kupić ? fajny zeszyt w wisienki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Większą lepiej się czyta, ale mała nie jest zła^^
    Co do kucyków- jasne. Byłam dzisiaj pytać w jednym z Mc to powiedzieli, że zostało kilka Rarity ale nie mogę kupić samej tylko w zestawie, a że byłam najedzona to nie kupiłam. W innym byłam to można kupić samą zabwkę ale nie było starych. Mam jeszcze w Rzeszowie 2 więc popytam przy najbliższej okazji jak tylko będa te których nie masz( i ja nie mam) to kupię :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała. Na pocztku myślałam, z ebęda tylko tamte 3 więc nie kupowałam. Ale cała kolekcja byłaby super ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny ten zeszyt z wisienką:)

    OdpowiedzUsuń