poniedziałek, 20 lutego 2012

'Ferie'

Od 11 dni mam ferie :) dopiero za tydzień zaczyna się nowy semestr.
Niestety tak jak przypuszczałam, mam poprawkę z marketingu, zastanawiam się jak można mieć poprawkę z tak dupnego przedmiotu, najgorsze to, że wszystko umiem, naprawdę, a testy jakie daje babka, są tak skonstruowane że wszystkie odpowiedzi wydają mi się prawidłowe i klapa! EEEEHHH pozostawię to bez komentarza, od dzisiaj zaczynam się uczyć... jak nie zdam to się załamię, serio :(

Co u mnie?

Nie mam aparatu ... :< muszę naprawić mój stary, który zepsuł mój tata, bo ileż można jechać na pożyczonym aparacie od chłopaka...

Byliśmy ostatnio w kinie na filmie ''I że cię nie opuszczę''






No cóż, myślę że spokojnie mogę polecić film na pójście z facetem, były momenty w których zaszkliły mi się oczy, wiem, że niektórzy płaczą, ja nie płakałam, ale to dlatego, że nie miałam chusteczek i się pilnowałam :D 

Teraz czekamy na wyjście ''Johna Cartera'', jestem ciekawa tego filmu, zapowiada się ciekawie, choć trochę mi się kojarzy z podróbką ''Avatara''... :> Jeszcze boję się tego, że to film Disneya, więc trailer jest świetny, a potem się okaże że to bajeczka dla dzieci bez głębszej fabuły, ale zapowiada się mimo wszystko nieźle!

A oprócz tego za 2 tygodnie czeka mnie urządzanie mieszkania... Nie, nie mojego, mojego chłopaka, otóż koniec z wynajmowaniem, teraz ma swoje własne, dwupokojowe cztery kąty, śliczne! Już czekam na urządzanie, układanie w półeczkach, mimo że jeszcze z nim nie mieszkam to jego mieszkania traktuję jak swoje, naprawdęęę... a na wiosnę malowanie :)

Także wybaczcie że nie ma zdjęć, może wskrzeszę mój aparat, to będą!
Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. oo ponoć fajny, ja sobie wczoraj obejrzałam "Sniadanie do łózka" jak na polski film to b. dobry :) U mnie tez notka, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. a z kim masz marketing? na pierwszym kierunku studiów miałam kilka zajęć z ludźmi z zarządzania:) a na filmie się nudziłam trochę:p biorąc pod uwagę, że gdzieś w budynku był pożar i światła gasły i zapalały się, film się urywał i trzeba było oglądać jakis fragment ponownie to masakra...

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w poprawce! ;)
    Musze pójść na ten film! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Anetta Barska? ja z nia miałam "Promocję i reklamę", ale egzamin zdawałam znacznie wcześniej niz inni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też niedługo wybieram się na ten film ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na tym jeszcze w kinie nie byłam. Ale może pójdę ;D

    OdpowiedzUsuń