wtorek, 21 lutego 2012

cute box

Mam fioła na punkcie przeróżnych pudełek, pudełeczek! Zawsze jak widzę jakieś ładne, to pragnę je mieć. Nawet, jeśli nie mam co do niego włożyć. Urzekają mnie swoją formą, wyglądem, kolorem, ozdobami. Lubię to jak prezentują się w pokoju ;) W większości przechowuję biżuterię, a w jednym większym - lakiery i ozdoby do paznokci.

To pudełeczko dostałam od mojego chłopaka na Walentynki, w środku był prezent o którym wybaczcie, ale nie powiem ^^ Samo pudełeczko spowodowało, że się nad nim rozpłynęłam w ochach i achach! Tylko... co mam do niego włożyć?! Czekam na propozycje, bo póki co, stoi na szafce i tylko wygląda ;)
 
 





Wskrzesiłam swój stary aparat!

9 komentarzy:

  1. ♥ jeejku, przeurocze :)
    Ja proponuję byś włożyła do niego różne pamiątkowe zdjęcia z twoim chłopakiem, walentynki, kartki urodzinowe, wszystko co od niego dostałaś w formie papieru właśnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie ładne pudełeczka. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie podaje się ich w takich restauracjach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hah, dzięki. tak to się zawsze u mnie kończy szybko pisanie, grrr. xD

    OdpowiedzUsuń
  5. bo jak byłam w gimnazjum to 'więcej się działo' i mniej ludzi czytało mojego bloga. nie moja wina, że blog się zrobił znany w moim mieście i naprawdę nie chcę wtajemniczać ludzi z mojego otoczenia we wszystko co robię/myślę.

    OdpowiedzUsuń
  6. napisałam, że czytają. nie dodaję, dlatego, że to sprawia, że zacyzna się forum anonimowych. którzy niekoniecznie piszą w taki sposób jak Ty.. a to nie jest przyjemne.

    OdpowiedzUsuń