wtorek, 24 stycznia 2012

Różowo

Sesja zbliża się nieubłaganie... z tego powodu siedzę w notatkach, a że wszystkie mam wpięte w jeden duży segregator, nie było mi zbyt wygodnie. Porozwalane po biurku też mnie denerwowały, bo niczego nie mogłam znaleźć. Na szczęście wczoraj natrafiłam na fajny skoroszyt i teraz przynajmniej wszystko mam w jednym miejscu :)




Ten róż daje po oczach, przynajmniej mi się nigdzie nie zapodzieje ;)

No i siedzę... siedzę... miałam dzisiaj iść na basen, ale nie wyszło. Więc siedzę i się uczę. A raczej robię miliard innych rzeczy, tak oto wygląda nauka!





Polecam ten kisiel, jest pyszny!

A Wam jak idzie przygotowanie do sesji albo koniec semestru?

21 komentarzy:

  1. Fajny skoroszyt. A kisiel dobry.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kisiel <3 jadlam już wszystkie. Poważnie. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam takie teczki w Biedronce :)
    kocham kisiel!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny!!! uwielbiam ten kolor. Chciałabym taki skoroszyt.
    Co do paznokci to jeszcze przed malowaniem posmarować skórę wokół paznokcia wazeliną kosmetyczną/ tłustym kremem i polamowac paznokcie. Nawet jeśłi pomalujemy sobie przy tym palce- lakier łatwiutko zejdzie i zostanie tylko tam gdzie powinien. Mi osobiście ta metoda nie raz uratowała życie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. O, jadłam ten kisiel. Uwielbiam takie deserki od zawsze. ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Przy okazji, jesteś z Zielonej Góry? Mieszkałam tam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mieszkałam 7 lat, a gdzie... całkiem niedaleko palmiarni.
    Teraz już nie mieszkam w okolicy, mieszkam na granicy polsko-niemieckiej (po stronie Niemiec), aczkolwiek mam sporo rodziny i znajomych w Zielonej i okolicy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje miasto zaczyna się na G, ale kończy na t. Tak sobie wesoło sąsiaduje ze Zgorzelcem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe, taki róż to nigdzie się nie zgubi! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chce spróbować kisiel o smaku Frugo:) przeczytałam powyżej, że jesteś z Zielonej Góry tak? ja mieszkam na Jędrzychowie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie, na tym z waflami ryżowymi itp ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zaraz się okaże, że w domu obok:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog na 100% będę wpadać częściej ... tylko jakoś nie mogę cię serwować ;/ ...może to dla tego że jestem na tablecie... ale jak tylko wejdę na komputer to nacisnę 'obserwuj' ;p
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam do zabawy:
    http://julia-just-maria.blogspot.com/2012/01/guten-tag-ulubione-seriale.html#comment-form
    Udział nie jest obowiązkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zapraszam do zabawy:
    http://julia-just-maria.blogspot.com/2012/01/guten-tag-ulubione-seriale.html#comment-form
    Udział nie jest obowiązkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie szdążyłam kupić tej teczki :( Ale z ato wyszłam z Biedronki z masa ślicznych zeszytów ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. ale fajna teczka ;o powodzenia w nauce *.* moja siostra juz zaliczyła jedną sesje!
    zapraszam^^ dodamy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki fajny ten kolor ;D
    Mam podobny ;)
    Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. jedno starczyło ;p nie wiem ile kosztowała bo mama mi ją jakiś czas temu kupiła;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Heh, kiśle fajne.
    Jeszcze były szczęścia, energii, harmonii, i nie pamiętam Xd.

    zapr. do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń