sobota, 7 stycznia 2012

Night.

Dawno mnie tu nie było!

Już rok 2012. Jakie macie plany? Moje to przede wszystkim kilka mniejszych i większych podróży, po Polsce oczywiście :) Planuję na wiosnę jechać do Karpacza, latem znowu do Dziwnowa, we wrześniu do Wrocławia. Oby wszystko wypaliło, choć w sumie szanse są duże, bo na studiach nie jestem tak uwiązana jak w szkole :) Co jeszcze postanowiłam? Może trochę ćwiczyć, trochę mniej sobie żałować pieniędzy. I coś dla bloga - pisać częściej niż dotychczas! A może chwycę jakąś pracę w drugim semestrze? Póki co sesja zbliża się nieuchronnie - pora przysiąść porządnie do notatek.






A tymczasem mamy noc... :) Dobranoc!

6 komentarzy:

  1. Oby podróże Ci wypaliły ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, trzeba przysiąść... Ja jak na razie robię wyłącznie sciągi ;)) pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki, żeby udało Ci się zrealizować wszystkie plany. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie^^;DD.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili;P.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również chciałabym podróżować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. sesja na penwo nie bedzie taka zla ;D

    OdpowiedzUsuń