piątek, 13 stycznia 2012

Last shopping!

Ostatnio jak wiadomo w galeriach trwają wyprzedaże... Dałam się skusić i ja ;) Co prawda tłumy ludzi były dobijające, ale udało mi się kupić kilka rzeczy!




Sweterek w zimowe wzory upolowałam w New Yorkerze za 19zł... ze 120! To golf, ciepły i miły :) 




Torebka - Mohito. Jest niewielka, ale jak widać, całkiem pakowna :) Zauroczyło mnie to serduszko na niej, kolor i pikowanie. Z 49,99zł na 29,99zł.




 Zakolanówki! Biedronka, 9,99zł za parę :D


Z dawnych zakupów - kalendarzyk na 2012 z Empiku :) i mój indeks, który posiadam od 2 dni! 


Jak Wam się podobają?




__________________________________________

Zaczyna się weekend. Niestety czeka mnie duuużo nauki... W przyszłym tygodniu mam 3 zaliczenia i jeszcze referat ;) Dlatego dzisiaj będę starała się szybciej iść spać, żeby jutro wszystko szybko ogarnąć. Najpierw sprzątanie domu, potem nauka, a wieczorem lecę do chłopaka, bo przez ten nawał pracy na uczelni trochę się zaniedbaliśmy. Dzisiaj byliśmy na pizzy, mam dość jej! W niedzielę jadłam, teraz znowu, a jutro mam domową... Po tym tygodniu chyba skutecznie sobie ją odpuszczę na miesiąc!

Udanego weekendu!

8 komentarzy:

  1. Muszę mieć te zakolanówki! Jutro tam jadę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakolanówki też kupiłam, czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne te szare zakolanówki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, nie wiedziałam ze w biedronce mają takie fajne rzeczy... ;D
    Dobra, obserwuje! : )

    OdpowiedzUsuń
  5. O mam też pończochy z Biedronki: białe i czarne- są całkiem fajne. I z New Yorker-a też coś upolowała- sukienko- sweter za 40 zł. Wyprzedaże są super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Co Ty;) w zeszłym roku jakiś czas po konkursie byłam jeszcze bardziej zmotywowana, więc pewnie i w tym roku tak będzie:D

    OdpowiedzUsuń