piątek, 21 października 2011

Toradora!

Cześć!
Ostatnio oglądałam naprawdę świetne anime. Nazwa jak w tytule notki :) Toradora to komedia, zaczęłam ją oglądać, bo chłopak mi polecił. Myślałam, że 24 odcinki będą tylko i wyłącznie komediowe i... jak miłe było moje zaskoczenie, bo z odcinka na odcinek anime robi się coraz bardziej życiowe, mądre i urocze. Kilka razy płakałam, a do końca trzymało mnie w takim napięciu, że dosłownie raz zawaliłam na jego dokończenie całą nockę, obejrzałam 8 odcinków pod rząd, bo nie mogłam wytrzymać! Polecam wszystkim, bo na dodatek jest wysoko w statystykach. 



Anime opowiada o perypetiach dziewczyny o imieniu Taiga - bardzo wybuchowej, małej jak na swój wiek, oraz Takasu, chłopaka, którego każdy się boi ze względu na jego groźny wyraz twarzy ;) oboje poznają się przez przypadek, okazuje się, że podkochują się w swoich najlepszych przyjacielach - Takasu w najlepszej przyjaciółce Taigi, a Taiga - w najlepszym przyjacielu bohatera. Postanawiają sobie pomóc w zdobyciu ich uczuć. Co z tego wyniknie?




Anime jest bardo mądre życiowo i na pewno warto poświęcić mu swoją uwagę i czas.

Mi osobiście chłopak dobiera anime, które mam oglądać, bo ogląda je od 10 lat, codziennie wyrabia normę po 5-6 odcinków, więc przez 10 lat nazbierało się tego :) Mówię mu tylko, czy chcę jakieś babskie, czy komedię, czy trzymające w napięciu itd. A on mi to wszystko dobiera, pokazuje mi po 5 tytułów i sama sobie wybieram co aktualnie będę oglądać, ha :D

26 komentarzy:

  1. Nie oglądałam jeszcze anime ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam,ale wydaje się bardzo fajne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądam tego typu rzeczy, hehe. Pozdrawiam i przepraszam, że rzadko komentuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile ja bym dała, aby móc mieć wszystkie zajęcia pod rząd :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, pozazdrościć :D Hahaha, a to anime zapowiada się całkiem fajnie, muszę obejrzeć ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje bardzo :) o to rowniez gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja uważam, że na halloween można poszaleć i latać nawet z pończochami na wierzchu ;) W końcu to przebranie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj fajnie fajnie. :D ja muszę sobie dobierać i testować anime i dramy sama. nie mam pokrewnej duszy w tej dziedzinie. :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie oglądam takich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gdyby to tylko o to co na fbl piszę chodziło.. to jest pikuś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. co do Twojego pytania to uwielbiam Clannad,obejrzałam już w sumie 20 odcinków i nie chcę kończyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepisuję bo w ogóle go nie posiadałam , a pani zbiera...

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używałam.. Kupowałam w zwykłym kosmetycznym co najmniej za 15zł jakoś

    OdpowiedzUsuń
  14. przypomniala mi sie bajka Czarodziejki z Ksiezyca haha :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. W takim razie bardzo się cieszę, że pomogłam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tam lubie tylko dragon ball :D

    OdpowiedzUsuń
  17. bo rozdzieliłam swoje prywatne sprawy od tych z ktorymi moge sie podzielic z tysiacem czytelnikow.. ja nie widze różnicy. może tylko w tym, że nie chcę żeby ludzie z mojego miasta plotkowali za bardzo.. (w moim mieście chyba nie ma osoby ktora by nie znała mojego bloga.. ) Tak trudno to zrozumieć? ..

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm, nie słyszałam o tym anime. Może oglądnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jakoś nie przepadam za Anime :) Ale każdy ma swój gust :>

    OdpowiedzUsuń
  20. oglądałam to anime, bardzo mi się podobało ^-^

    OdpowiedzUsuń