środa, 19 października 2011

Outfit

Cześć!

Dzisiaj chce Wam pokazać mój outfit, jeszcze wrześniowy, wygrzebany gdzieś w fotkach :) To były ostatnie dni ciepła. Wybaczcie za zdjęcia w lustrze, nie miałam innego sposobu by je zrobić! Skrócone nogi są efektem robienia zdjęcia od góry - nie mam aż takich kaczuszkowych nóżek! ^^


Tutaj już gotowa do wyjścia ;)

Buty

bluzka - New Yorker, 10zł (%)
spódnica - New Yorker, 19zł (%)
kurtka - New Yorker, 39zł (%)
rajstopy - bazarek, 4zł
buty - CCC, 79zł


Z reguły rzadko chodzę w spódniczkach, zwłaszcza mini. Jednak czasami sobie pozwalam - głównie na jakieś wyjścia ze znajomymi, bo do szkoły/uczelni bym się tak nie ubrała :)  
Jutro mam luźny dzień w miarę, bo mam tylko podstawy zarządzania i podstawy marketingu :) 

DOBRANOC!

6 komentarzy:

  1. cute outfit :) Lovely blog :) Visit mine http://pleasestrikeapose.blogspot.com/ and if you like it follow me! I'll be so grateful!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny outfit :) ładne buty. Super.

    ~ www.agatatkaczyk.blogspot.com ~

    OdpowiedzUsuń