środa, 28 września 2011

Wrocław!

Moje wakacje powoli dobiegają końca.
W powietrzu unosi się już zapach jesieni, liście spadają z drzew, ranki i wieczory są już rześkie... Lubię taką pogodę. 
W piątek i sobotę byłam we Wrocławiu na krótkich wakacjach. Było naprawdę świetnie! Nogi mnie tak bolały że nie wytrzymywałam haha :D Dodam kilka postów o Wrocławiu, w każdym inne miejsce jakie odwiedziliśmy.

Na początek - zoo!

Uwielbiam zoo,ale nie ma go u mnie w mieście. Kocham chodzić alejkami, oglądać zwierzęta, a czas płynie mi tak szybko, że nawet nie zauważam kiedy mijają 3 godziny :)

To ptaszysko zeżarło mysz na naszych oczach :o Połknął ją w całości!



Wiele osób twierdzi, że zoo to męczenie zwierząt. Jednak należy pamiętać o tym, że zoo pomaga w utrzymaniu wymierających gatunków :) Np. we wrocławskim zoo niedawno urodziły się trzy wilki, a jak wiadomo, te zwierzęta robią się powoli rzadkością. Dobrze, że ludzie się zajmują ratowaniem wymierających gatunków, bo kiedyś np. o takim dodo nikt nie pomyślał i dzisiaj należy tylko do historii...

Jakbym mieszkała we Wrocławiu to na pewno byłabym tam częstym gościem! Kto wie, może nawet kupiłabym sobie bilet roczny? ;)

4 komentarze:

  1. Uwielbiam buszować po ZOO ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym pojechać kiedyś do Wrocławia. Nigdy nie byłam, ale mam ciocię w okolicach, więc kiedyś na pewno się wybiorę :))
    + Zazdroszczę Ci, że jeszcze masz wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. matko ale bym pojechała do zoo:D

    OdpowiedzUsuń